حمایت از مطالبه‌گری رسانه‌ها در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات خبرنگاران خبر داد و گفت: مطالبه‌گری رسانه‌ها در استان بوشهر حمایت می‌شود.
تصویر حمایت از مطالبه‌گری رسانه‌ها در استان بوشهر

به گزارش سایت خبری پرسون، اکبر پورات پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان افسران خط مقدم مقابله با استعمار فرهنگی نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی با گرامیداشت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش اضافه کرد: حضرت زینب (س) روایت‌گر واقعه عاشورا بود و چه بسا اگر ایشان نبود، اکنون خبری و اسمی هم از عاشورا نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: حضرت زینب پس از عاشورا با خطبه‌های خود ماهیت ظلم و باطل را افشا کرد تا حقیقت برای همگان روشن شود.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: خبرنگاران در راستای تحقق جهاد تبیین باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاهی ویژه داشته باشند.

پورات خواستار بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت کنونی با دوران پیش از انقلاب شد و اضافه کرد: دولت سیزدهم عملکرد خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است که باید این دستاوردها معرفی شود.

وی حمایت ویژه از خبرنگاران را یک ضرورت دانست و ادامه داد: باید مطالبه‌گری در رسانه‌ها تقویت شود و ما نیز حمایت لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: با تشکیل یک کارگروه به دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، مسائل و مشکلات رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های ادارات استان بوشهر بررسی و برای رفع آن تلاش می‌شود.

وی از رفع مشکلات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف خبر داد و گفت: یکی از مسائل پرتکرار موضوع مسکن خبرنگاران است که آماده استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل این موضوع هستیم.

در این مراسم که به همت بسیج رسانه استان بوشهر و همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شد، با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان، از خانواده‌های شهدای رسانه تجلیل شد.

410461