ایلام

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: اهمیت کارخانه کارخانه استیل کورد دره شهر در سطح ملی دیگر بر کسی پوشیده نیست و این کارخانه برای رفع مسائل و مشکلاتش نیاز به توجه ویژه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام عنوان کرد: نقش دفاتر تسهیل گری در پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مهم است و باید در جهت تقویت این رویکرد مثبت در تمامی شهرستان ها اقدام کنیم.

رییس اداره نظارت برحیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام عنوان کرد: سرشماری از گونه های مختلف پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی استان تا اواخر بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد:

هزینه شدن ۱۷۰ میلیارد ریال برای راه دسترسی به بازارچه مرزی چیلات

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عنوان کرد: در طول سه سال گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه دسترسی به بازارچه مرزی چیلات دهلران هزینه شده است.

رئیس پلیس فتا استان ایلام؛

مأمور قلابی در ایلام شناسایی و دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری نوجوان ۱۸ ساله که خود را در شبکه‌های اجتماعی از مأموران پلیس فتا معرفی کرده بود، خبر داد.
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری استان خبر داد:

کشف ۱۳۴ هزار قلم داروی قاچاق در ایلام

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری ایلام از کشف وضبط ۱۳۴ هزار و ۲۶۹ قلم انواع داروهای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

طبق اسنادی که در دست مردم است زمین‌های اطراف سد ایلام متعلق به مردم روستای گلان است این در حالی است که مسوولین آن‌ها را جزو اراضی ملی می‌دانند و بدون توجه به درخواست‌های مردم برای آن تصمیم گیری می‌کنند.

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان خبر داد:

کاهش تعداد ورزشکاران رزمی کار ایلامی در پی شیوع کرونا

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی ایلام با عنوان اینکه این استان دارای ۴۵۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته های رزمی است افزود: اما شیوع کرونا سبب کاهش این تعداد و تعطیل شدن همه فعالیت ها در این حوزه شده است.