در پی حمله عده ای ناشناس به ایست بازرسی گاومیشان:

امام جمعه دره شهر پیام تسلیت صادر کرد

در متن این پیام آمده است: این سرباز سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در یاد و خاطره مردم قدرشناس دره  شهر جاودانه خواهد ماند.
تصویر امام جمعه دره شهر پیام تسلیت صادر کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، در پی شهادت سرباز وظیفه محمدمهدی دریکوند در حمله مسلحانه شب گذشته به ایست بازرسی گاومیشان، حجت الاسلام محمدجواد قنبربیگی؛ امام جمعه شهرستان دره شهر پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

شهادت یکی از سربازان شجاع و غیور وظیفه شناس نیروی انتظامی، شهید محمدمهدی دریکوند که در راه تأمین نظم و امنیت جامعه، فضای شهرستان را غرق در اندوه کرد و مایه تألم و تأثر فراوان شد.

این سرباز سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در یاد و خاطره مردم قدرشناس دره شهر جاودانه خواهد ماند.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری چنین غیورمردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند و تاکنون نیز شهدای بسیاری تقدیم این راه عزیز کرده‌اند.

اینجانب شهادت مظلومانه این سرباز سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، فرماندهان و افسران خدوم نیروی انتظامی و مردم بزرگوار شهرستان دره شهر تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

محمدجوادقنبربیگی/امام جمعه شهرستان دره شهر

نوروزی_استان ایلام

245140