سرپرست استانداری ایلام خبر داد:

افزایش طول بزرگراه های استان از 35 به 150 کیلومتر

محمد نوذری گفت: به لطف دولت تدبیر و امید طول بزرگراه های استان طول بزرگراه های استان حدود 4 برابر شده است که البته باید آن را در آینده به 400 کیلومتر برسانیم.
تصویر افزایش طول بزرگراه های استان از 35 به 150 کیلومتر

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ سرپرست استانداری ایلام در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره راه و شهرسازی این استان که با حضور نعمت الله ترکی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی برگزار گردید، بیان داشت: چندین سال است که مردم این استان منتظر به اجرای طرح راه آهن هستند که امیدواریم این اتفاق به زودی محقق شود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با دستور ریاست محترم جمهور عملیات اجرای طرح راه آهن از اسلام آباد شروع شده است و با اقدامات خوبی که در این زمینه در حال انجام است، امید داریم به زودی سوت قطار را مردم ایلام بشنوند.

نوذری ضمن اشاره به اعتبار 2 هزار و 700 میلیارد ریالی برای اجرا این پروژه، اظهار داشت: موضوع پیشرفت و توسعه یک موضوع چند وجهی می باشد و مسیر حمل و نقل ریلی و جاده ای، بخشی از وجوه توسعه و تحول می باشد.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره طرح های اجرای در سطح استان ایلام، مطرح داشت: در هر سال نزدیک به 10 میلیون زائر از مرز های استان ایلام به سمت عتبات عالیات می روند و به همین علت عمده پروژه های استانی، پروژه ملی محسوب می شوند.

سرپرست استانداری ایلام ضمن بیان اینکه از سال 92 به بعد طول بزرگراه های استان از 35 کیلومتر به 150 کیلومتر رسیده است، بیان داشت: به لطف دولت تدبیر و امید طول بزرگراه های استان طول بزرگراه های استان حدود 4 برابر شده است که البته باید آن را در آینده به 400 کیلومتر برسانیم.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از زحمات و خدمات علی اصغر کاظمی؛ مدیرکل سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین عبدالله بهادری به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان ایلام معرفی شد.

نوروزی_استان ایلام

245114