ایلام

رئیس ستاد مقابله با کرونا ایلام گفت:

تمام استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

استاندار ایلام گفت: اینکه تمام استان در وضعیت زردکرونایی قرار دارد، و فعالیت ادارات با حضور دو سوم از کارکنان صورت می‌گیرد.
فاز دوم پتروشیمی ایلام شامل الفین و واحد شیرین‌سازی روز پنجشنبه در آیینی با حضور استاندار ایلام و مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از طریق ویدیوکنفرانس توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری افتتاح شد.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری ایلام گفت:

کشف ۵۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان ارزش پرونده‌های تشکیل شده برای کالاهای قاچاق کشف شده به ۵۱۰ میلیارد ریال می‌رسد.

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر مرکز بهداشت استان ایلام؛

دستورالعمل خودپایشی قند خون بیماران دیابتی در مرکز بهداشت استان اجرا شد

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر مرکز بهداشت استان ایلام از اجرای دستورالعمل خودپایشی قند خون بیماران دیابتی و کاربرد اپلیکیشن Idia در مرکز بهداشت استان ایلام خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت:

متصل شدن ۲۲ روستای ایلام به شبکه اینترنت پرسرعت

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از متصل شدن ۲۲ روستای استان ایلام با بیش از هزار و ۸۰۰ خانوار در ۲ ماه گذشته به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت:

جابه جایی ۱.۵ میلیون تن کالا در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در هشت ماهه نخست امسال، یک میلیون و ۵۰۰ تن کالا در استان ایلام جابجا شده است.
معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

ثبت نام ۲۵ فعال صنایع دستی ایلام در نمایشگاه ملی مجازی

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی ایلام از شرکت ۲۵ فعال صنایع دستی، در نمایشگاه ملی صنایع دستی به صورت مجازی خبر داد.
رئیس پلیس فتا استان ایلام:

همچنان تبلیغات جعلی قربانی می‌گیرد

رئیس پلیس فتا استان ایلام در خصوص کلاهبرداری در قالب تبلیغات جعلی در سایت‌های درج آگهی و شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با عنوان اینکه پروژه های خوبی در سکونت گاه های غیر رسمی استان در دست اقدام است افزود: با تکمیل و بهره برداری این ‌طرح ها سرانه خدمات عمومی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام:

انبار احتکار مواد غذایی در ایلام کشف شد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام از کشف انبار احتکار مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد ریال در شهر ایلام و با همکاری و اقدام مشترک اداره صمت استان خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:

اعتبارات راه و راه آهن ایلام 118 درصد افزایش داشته است

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اعتبارات بخش راه و راه آهن استان نسبت به اعتبارات ابلاغی سال ۹۹، ۱۱۸ درصد افزایش دارد درحالی که میانگین افزایش کشور، ۸ درصد است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۲۰۰ کیلومتر از راه های اصلی ایلام بهسازی و آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و در قالب طرح سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی، ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.