رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

ثبت 39 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان

دکتر محمد کریمیان گفت: خوشبختانه در طی شبانه رو گذشته در استان ایلام، هیچ گونه مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا ثبت نشده است و به 23 روز بدون فوتی بر اثر بیماری کرونا، رسیدیم.
تصویر ثبت 39 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در استان

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، دکتر محمد کریمیان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار پرسون با اشاره به کاهش موارد ابتلا به بیماری کرونا نسبت به روز سه شنبه، عنوان کرد: در طی 24 ساعت اخیر، بر اساس تست های قطعی گرفته شده، 39 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.

کریمیان در ادامه افزود: خوشبختانه در طی شبانه رو گذشته در استان ایلام، هیچ گونه مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا ثبت نشده است و به 23 روز بدون فوتی بر اثر بیماری کرونا، رسیدیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان، عنوان کرد: متاسفانه از ابتدا شروع بیماری کرونا تا به این لحظه، 664 نفر در استان ایلام بر اثر این بیماری فوت شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اشاره به کاهش موارد بستری نسبت به روز گذشته، گفت: در 24 ساعت اخیر 8 نفر از هم استانی ها، در بیمارستان های استان بستری شدند و همچنین مجموع بیماران بستری‌های حال حاضر استان، 39 تن می باشد.

کریمیان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان ایلام در رده پایین ترین استان های کشور در آمار مرگ و میر می باشد.

نوروزی_استان ایلام

245745

مطالب مرتبط