ایلام

نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

بخشی از مشکلات، در داخل کشور حل می شوند

سارا فلاحی گفت: هر چند منتقد برخی رفتارهای مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس هستم، اما راه حل برون رفت از مشکلات را در تعامل با تمام احزاب و اقشار سیاسی می دانم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

51 مبتلای جدید کرونا در شبانه رو گذشته

دکتر محمد کریمان اعلام کرد: خوشبختانه در 24 ساعت اخیر هیچ گونه مورد فوتی در استان به ثبت نرسیده است و در حال حاضر 40 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان ایلام بستری می باشند.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد؛

موفقیت طرح محله محور شهید سلیمانی

علی خورشیدی گفت: اگر کمک نهاد های مختلف مانند سپاه و بسیج و هلال احمر و نهاد های دیگر نبود دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی توانست این پاندمی را کنترل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

42 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان

دکتر محمد کریمیان گفت: در طی 24 ساعت گذشته در سطح استان ایلام با 42 مورد جدید شناسایی قطعی بیماری کرونا مواجه شده ایم.
فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام خبر داد؛

اعمال محدودیت ها جدی تر از سوی مسوولان

سردار جمال شاکرمی گفت: اتوجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در سطح استان مسئولان باید محدودیت هایی را وضع کنند و همچنین در طرح شهید حاج  قاسم سلیمانی نیز باید با قدرت و ظرفیت بیشتری کار کنیم.
مظفر علیشاهی گفت: مهم ترین هدف این طرح که در حال حاضر در 5 استان کشور اجرا می گردد، آموزش مهارت های مختلف به افرادی می باشد که نیازمند آموزش در زمینه های اشتغال زایی، ورزشی، هنری، مهارت‌های زندگی، سیاحتی و غیره هستند.
محمد نوذری گفت: با توجه به وضعیت موجود اقتصادی باید شرایط تسهیلات آسان ازدواج را مهیا کنیم و در کمترین زمان ممکن این تسهیلات را به جوانان اهدا کنیم تا شاید بخشی از مشکلات آن ها حل شود.

به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی؛

پیام تبریک مدیرکل اداره گاز استان ایلام به مناسبت روز مهندس

عباس شمس اللهی گفت: بدون شک نامگذاری 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند، ریاضیدان و منجم برجسته ایرانی به نام روز " مهندس " نشانگر اهمیت این روز در برنامه ریزی های کلان در سطح کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

نقد سازنده موجب تحول می شود

امام جمعه ایلام گفت: بی تفاوتی مردم نسبت به جامعه و حکومت و بلعکس، می تواند باعث جلوگیری از پیشرفت و توسعه یک جامعه باشد و ما باید در این موضوع بازنگری جدی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اعلام کرد:

800 میلیارد بدهی مشترکان به اداره برق

هادی شیرخانی گفت: متاسفانه وضعیت وصول مطالبات بدهی مشترکان برق در استان در شرایط نامطلوبی قرار دارد و اداره برق استان حدود 800 میلیارد ریال از مشترکین خود اعم از سازمان ها، صنعت و بخش خانگی طلب دارد.
در این حکم آمده است: جناب آقای جهانگیر رستمزاد بنا به پیشنهاد استاندار ایلام و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام منصوب می شوید.
طی اطلاعیه اداره آبفا ایلام اعلام شد:

وزش باد شدید، دلیل افت فشار آب در مناطق مختلف ایلام است

به اطلاع همشهریان محترم می رساند، به علت وزش شدید باد و اتصال برق در خط برق اختصاصی سد ایلام و خاموشی ایستگاه های شماره ۱ و ۲، این امر سبب افت فشار آب در برخی از مناطق شهر ایلام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در دهلران

دکتر محمد کریمیان گفت: با شناسایی یک آقا و همسر باردارش، اولین نشانه از وجود ویروس کرونای انگلیسی در استان ایلام مشاهده شد.
گزارشی از وضعیت کرونا در ایلام؛

عادی انگاری بیماری کرونا مساوی با فاجعه

امروز 47 نفر دیگر از هم استانی های ما به بیماری کرونا مبتلا شدند و این عادی انگاری بیماری توسط برخی شهروندان، می تواند باعث ضربه ای سهمگین به مردم استان بشود؛ در این راستا دستگاه های نظارتی می بایست فعالیت خود را افزایش داده و با دقت بیشتری بر رعالیت پروتکل های بهداشتی نظارت کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام با عنوان اینکه امسال ۲۰ کافو نوری در سطح ۱۱ روستای این استان نصب شده است افزود: که نصب کافو نوری نقش مهمی در ارائه خدمات کیفی و کمی به مشترکان بر بستر FTTH دارد.