معاون استانداری ایلام تاکید کرد:

الزام تهیه امکانات لازم برای انجام تست سریع در مرز مهران

معروف بسطامی گفت: باید امکانات لازم برای انجام تست سریع کرونا در مرز مهران هر چه سریع تر مهیا کرد  همچنین برای تکمیل کادر درمانی نقاهتگاه مرزی مهران نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام ظهر امروز در نشست قرارگاه علمیاتی ستاد کرونا در استان ایلام، عنوان کرد: به دلیل کاهش شیوع بیماری کرونا در استان، پایانه مسافری مرز مهران از تاریخ 16 اسفندماه به مدت یک هفته دیگر تعطیل شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید حجم ورود مسافر از مرز مهران را به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان، کاهش دهیم، ابراز داشت: باید امکانات لازم برای انجام تست سریع کرونا در مرز مهران هر چه سریع تر مهیا کرد همچنین برای تکمیل کادر درمانی نقاهتگاه مرزی مهران نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

بسطامی ضمن اشاره به اینکه بسیاری از مسافران سایر استان ها پس از جلوگیری از ورود آن ها به کشور از طریق سایر مرزها، از جمله مرز مهران وارد کشور می شوند و این خود سبب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم استان شده است، اظهار کرد: فرمانداران و نیروی انتظامی شهرستان های جنوبی استان ایلام باید با دقت و جدیت بیشتری ورود و خروج خودروها را رصد کنند و همچنین از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در این روز های پایانی سال احتمال گردهمایی و تجمعات بیشتر می شود، قرارگاه عملیاتی کرونا در استان باید با دقت و جدیت بیشتر با قانون گریزان برخورد کند و نظارت خود را چند برابر و افزایش دهد.

معاون استاندری ایلام گفت: با توجه به شلوغ شدن آرامستان ها در دو پنج شنبه باقی مانده از سال جاری، فرمانداران موظف هستند در صورت لزوم ضمن هماهنگی و همیاری با نیروی انتظامی و شهرداری ها از تجمع مردم در این مکان جلوگیری به عمل آورند.

بسطامی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه های درگیر و مقابله کننده با بیماری، بیان داشت: از همه کسانی که در طرح شهید سلیمانی برای بهبود شرایط کرونا در استان به مردم خدمت می کنند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

نوروزی_استان ایلام

247166

مطالب مرتبط