معاون استانداری ایلام:

از سرمایه گذاری در استان استقبال می کنیم

جهانگیر رستم زاد گفت: از حضور شرکت های مختلف و با اهلیت برای انجام کارهای اقتصادی و توسعه اقتصاد استان به شدت استقبال خواهیم کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، بعد از ظهر شنبه، جهانگیر رستم زاد؛ معاون امور اقتصادی استانداری ایلام در نشستی با مدیران هلدینگ کشت و صنعت ساوین که با حضور سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلش شورای اسلامی برگزار شد، ابراز کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیار با ارزش و همچنین دارای آب و هوایی متنوعی است و بناست برای کشت محصولات مختلف می باشد.

وی در ادامه افزود: از حضور شرکت های مختلف و با اهلیت برای انجام کارهای اقتصادی و توسعه اقتصاد استان به شدت استقبال خواهیم کرد.

رستم زاد در بخش دیگری از این نشست ضمن تاکید مجدد بر ظرفیت بالای استان ایلام، اظهار داشت، استان ایلام علاوه بر آب و هوای مناسب از منابع مختلف از جمله مواردی در حوزه های انرژی بهره می برد که با توجه به این پتاسیل ها، محلی مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

وی در ادامه با استقبال از هلدینگ ساوین برای سرمایه در کشت پنبه در استان ایلام، اظهار کرد: نماینده یا مدیران هلدینگ و مسئولان مربوطه باید برای شناسایی و ارزیابی منطقه حضور یابند و به صورت مشارکتی با کشاورزان منطقه شروع به فعالیت کنند.

معاون استانداری ایلام با اشاره به کمبود زمین های منابع ملی در شمال استان، اظهار داشت: در حوزه جنوب استان با تاکید اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و تامین آب مورد نیاز می توان کشت و صنعت پنبه را اجرا کرد.

نوروزی_استان ایلام

257551

مطالب مرتبط