با دستور رئیس جمهور در ایلام افتتاح شد:

گلخانه مدرن هیدروپونیک در شهرستان هلیلان

محمد نوذری گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال در سال جاری برای طرح های زیرساختی چون راه سازی، حمل و نقل، کشاورزی، گاز و سایر پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرستان هلیلان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح پروژه گلخانه مدرن هیدروپونیک غرب کشور در شهرستان هلیلان اظهار داشت: دولت با همکاری بنیادهایی چون مستضعفان، علوی و برکت تلاش گسترده ای برای خروج این منطقه از محرومیت و فقر داده است.

وی افزود: بسیاری از طرح های کشاورزی و عمرانی در شهرستان هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است و بدون شک روند خدمات رسانی به مردم شهرستان هلیلان با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

نوذری یادآور شد: طرح امروز که از مدرن ترین پروژه های گلخانه ای کشور محسوب می شود در شهرستان محروم هلیلان اجرایی شده است تا گوشه ای از مشکلات ساکنان این منطقه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه استان ایلام به ویژه مناطق محروم و دورافتاده از اولویت های دولت است، اضافه کرد: هدف و تلاش ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایلام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ طرح کشاورزی کهره و داجیوند به گستره سه هزار هکتار در دست احداث است که تا پایان فعالیت دولت کنونی به بهره برداری خواهد رسید.

نوذری گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال در سال جاری برای طرح های زیرساختی چون راه سازی، حمل و نقل، کشاورزی، گاز و سایر پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرستان هلیلان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه آینده شهرستان هلیلان امیدوار کننده است، تاکید کرد: هدف تکمیل و به بهره برداری رساندن طرح های نیمه تمام در دست ساخت است که زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

به گزارش ایرنا، پروژه گلخانه مدرن هیدروپونیک هلیلان استان ایلام امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه از طریق ویدئو کنفرانس به دستور حضور رییس جمهوری و با حضور محمد نوذری استاندار ایلام افتتاح شد.

این طرح با محوریت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان تازه تاسیس هلیلان افتتاح شد که اشتغال زایی ۴۱۸ نفر را در پی دارد.

پروژه گلخانه ای هلیلان با ارزش سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک هزار و ۶۷۲ تن انواع محصولات گلخانه ای احداث شده است.

منبع:ایرنا

247237