مقام شهرداری سنندج عنوان کرد:

امتناع دستفروشان برای اشتغال در طرح های عمرانی شهرداری سنندج

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: روز گذشته به صورت هماهنگ به همه دستفروشان پیاده راه فردوسی شهر سنندج پیامکی مبنی بر دعوت به کار در پروژه های شهرداری ارسال شد ولی هیچ پاسخ مثبتی از سوی دستفروشان این مکان دریافت نکرده ایم.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح ساماندهی دستفروشان در سطح شهر سنندج در روزهای اخیر عملا اطلاع رسانی شده است.

تورج سطلنت پوری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این طرح تلاش کرده ایم که حقوق شهروندی و عابرین پیاده براساس قانون شهرنشینی کاملا حفظ شود.

این مقام شهرداری سنندج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنابراین دستفروشان سنندج تنها حق فعالیت در 7 نقطه مشخص شده در این شهر توسط شهرداری را دارند.

سلطنت پوری اضافه کرد: 7 نقطه در سطح شهر سنندج برای برپایی «روز بازار» و همچنین ساعت ۱۸:۳۰ غروب برای برپایی «شب بازار» در پیاده راه فردوسی برای دستفروشان تعیین شده است.


بیشتر بخوانید؛

برخی از مغازه داران در سنندج هم مغازه دار و هم دستفروش هستند !

آغاز ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی/ تعیین 7 نقطه شهر سنندج برای فعالیت دستفروشان


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سنندج افزود: با این وجود برخی از دستفروشان به زمان و مکان های مشخص شده برای فعالیت آنها توسط شهرداری اعتراض دارند که برای جلوگیری از هرگونه اظهارنظر این صنف از آنها درخواست کرده ایم دستفروشانی که در طرح ساماندهی ثبت نام کرده‌اند در پروژ های مشارکتی شهرداری بکار‌گیری شوند.

وی در ادامه بیان داشت: جالب اینجاست روز گذشته به صورت هماهنگ به همه دستفروشان «پیاده راه» فردوسی شهر سنندج پیامکی مبنی بر دعوت به کار در پروژه های شهرداری ارسال شد ولی هیچ پاسخ مثبتی از سوی دستفروشان این مکان دریافت نکرده ایم.

سلطنت پوری با اشاره به عدم تمایل دستفروشان سنندجی برای اشتغال در طرح های عمرانی در این شهر، گفت: طرح ساماندهی دستفروشان همانگونه که برنامه ریزی شده است اجرا می شود و در آن تغییری ایجاد نمی شود لذا از دستفروشان درخواست می کنیم که خود را با زمان و مکان های تعیین شده هماهنگ کنند.

آیین مهر ـ استان کردستان

227390