معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

آغاز ساماندهی دستفروشان پیاده راه فردوسی/ تعیین 7 نقطه شهر سنندج برای فعالیت دستفروشان

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: دستفروشان پیاده راه فردوسی در 7 نقطه این شهر و به صورت شب بازار ساماندهی می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، لقمان حیدری؛ معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با تایید این خبر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ کدام از دست فروشان در پیاده راه فردوسی در ایام روز حق پهن کردن بساط ندارند ولی می توانند از ساعت 18 و 30 دقیقه غروب به صورت «شب بازار» کار خود انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: یکی از دغدغه های شهرداری سنندج همواره ساماندهی دستفروشان در این شهر بوده است به همین منظور برای تحقق این مهم 7 نقطه در شهر سنندج برای فعالیت دست فروشان در طول روز تعیین شده است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: محل روز بازار در پارک معلم واقع در بلوار طالقانی، جنب پل بهاران پشت سی‌ان‌جی، پارک کودک، شهرک مولوی، حریم سبز بلوار نظام مهندسی ابتدای جاده ساحلی از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر و روزهای جمعه در بلوار حمدی روبروی مسجد قبا و پیاده راه فردوسی از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر می باشد.


بیشتر بخوانید؛

برخی از مغازه داران در سنندج هم مغازه دار و هم دستفروش هستند !

اعطای وام 15 میلیونی به دستفروشان سنندج/ فعالیت دستفروشان در پیاده راه فردوسی شبانه می شود


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در ادامه سخنان خود تاکید کرد: لذا براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دستفروشان در شهر سنندج می توانند در ۶ ماهه اول سال به صورت شب بازار روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 20 و 30 دقیقه تا ۱ بامداد و ۶ ماهه دوم از ساعت 18 و 30 دقیقه تا ۲۴ فعالیت داشته کنند.

حیدری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خیابان فردوسی به طول ۵۹۰ متر و به عرض ۲۰ متر بین میدان آزادی و انقلاب واقع شده و طرح احداث پیاده راه این خیابان از شهریور امسال آغاز گردیده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

227044