رییس شورای شهر سنندج در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

برخی از مغازه داران در سنندج هم مغازه دار و هم دستفروش هستند !

رییس شورای شهر سنندج گفت: معدودی از مغازه داران در شهر سنندج هم مغازه دار هستند و هم دست فروش که بی شک با این پدیده تخلفی محرز برابر قانون و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

کردستان ـ سیدغریب سجادی؛ رییس شورای شهر سنندج در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار داشت: یکی از مباحثی در سال های اخیر همواره از اولویت های مدیریت شهری در سنندج بوده و هست، بحث ساماندهی دست فروشان می باشد.

رییس شورای شهر سنندج گفت: کسانی که در سطح معابر و خیابان های عمومی شهر اقدام به پهن کردن بساط می کنند، بی شک نیازمند درآمد اقتصادی هستند و این کار آنها از روی اجبار و برای تامین معاش است و کسی نمی تواند منکر این واقعیت شود.

سجادی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: بنابراین با توجه به شرایط مذکور تلاش ما این است که فعالیت دستفروشان در سطح شهر ساماندهی شود، البته رسیدن به این مهم نیازمند تعامل واقعی این صنف است.


بیشتر بخوانید؛

اعطای وام 15 میلیونی به دستفروشان سنندج/ فعالیت دستفروشان در پیاده راه فردوسی شبانه می شود

چگونه دختر دستفروش ستاره جشنواره ونیز شد؟


رییس شورای شهر سنندج ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات بحث اداره وضعیت شهر، تخلف برخی از مغازه داران در شهر سنندج می باشد.

سجادی در ادامه بیان داشت: معدودی از مغازه داران در شهر سنندج هم مغازه دار هستند و هم دست فروش که بی شک با این پدیده تخلفی محرز برابر قانون و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

رییس شورای شهر سنندج گفت: همه ما باید برای داشتن یک شهر سالم، زیبا و... به نوعی مسئول هستیم، بنابراین همه اصناف و حتی مردم در ایجاد این فضای مناسب برای سنندج مسئولیت دارند.

عباسعلی ـ استان کردستان

225370

مطالب مرتبط