فرماندار دیواندره خبر داد:

جایگاه نخست دیواندره در جذب اعتبارات استانی/بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب دیواندره

فرمانداره دیواندره از بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب این شهر تا قبل از پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، جمال ارشدی؛ فرماندار شهرستان دیواندره امروز در جلسه شورای اداری این شهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، عنوان داشت: پتانسیل های توسعه در شهرستان دیواندره به خوبی مهیاست و نیازمند این حرکت اصولی برای توسعه منطقه هستیم.

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در حال حاضر با توجه به امنیت پایدار در شهرستان دیواندره می توانیم زیرساخت های صنعتی را در این منطقه راه اندازی کنیم.

ارشدی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی به این شهرستان اختصاص داده شده است، عنوان داشت: آمارهای موجود نشان می دهد که شهرستان دیواندره در جذب اعتبارات در بحث اشتغالزایی و... جایگاه نخست را در استان کردستان دارد که این امر می تواند تحول بزرگی در شهرستان ایجاد کند و آمار بیکاران را به صورت چشمگیری کاهش دهد.


بیشتر بخوانید؛

دانش آموزان بی بضاعت دیواندره ای صاحب گوشی های هوشمند شدند

کشف یک میلیارد کالای قاچاق در دیواندره


فرماندار شهرستان دیواندره گفت: یکی از برنامه ها و طرح هایی که در دست اجرا داریم، احداث گلخانه 10 هکتاری در شهرستان دیواندره می باشد.

ارشدی خاطرنشان کرد: ایجاد این گلخانه بزرگ می تواند به صورت مستقیم برای 200 نفر ایجاد شغل کند.

فرماندار شهرستان دیواندره در پایان سخنان خود عنوان داشت: همچنین تا قبل از پایان سالجاری تصفیه خانه آب شرب این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

شفیعی ـ استان کردستان

223568

مطالب مرتبط