بازدید مستمر از پروژه های عمرانی یکی از رویکردهای مهم شهرداری محمدیه

از مهمترین دلایل احداث پروژه های عمرانی تحول اقتصاد شهری و جلب رضایت شهروندان است. پروژه‌های عمرانی شامل گستره وسیعی از پروژه‌های ساخت و ساز بوده که پروژه‌های مسکونی تا انواع پروژه‌های راه سازی، احداث پارک ها و بوستان ها، فرهنگ سراها و... را در بر می گیرد.
تصویر بازدید مستمر از پروژه های عمرانی یکی از رویکردهای مهم شهرداری محمدیه

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ شروع هر پروژه عمرانی نیز مانند سایر پروژه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. اگر همه جوانب کار و هدف نهایی مورد بررسی دقیق و لازم قرار نگیرند می‌تواند منجر به عدم موفقیت و شکست پروژه منتهی شود.

یکی از برنامه های مدیریت شهری محمدیه، بازدید میدانی از پروژه های عمرانی است که این روزها بیشتر شده است و شاهد بازدیدهای هفتگی مستمر هستیم.
حاضر شدن مدیران شهری در محل اجرای پروژه ها و بررسی مشکلات اجرایی و ساختاری را می توان از محاسن این بازدیدها دانست که مدیریت شهری محمدیه توانسته است با برنامه ریزی در این خصوص در روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها گام مهمی بردارد.
در واقع بازدیدهای دوره ای و بررسی و رفع مشکلات با حضور مهندس پیری شهردار و معاونین و مدیران واحدهای مختلف از پروژه ها کمک شایانی به پیشرفت طرح های زیرساختی کرده و این مهم تحقق هم یافته است.
بدون شک بازدیدهای مستمر از پروژه های عمرانی که یکی از رویکردهای مهم شهردار محمدیه است کمترین انحراف را در عملکرد اجرا و احداث پروژه ها به همراه خواهد داشت ضمن اینکه مدیریت بهینه پروژه در ساختار پروژه های عمرانی حرف اول را می زند و در جهت کاهش پروژه تاخیر در پروژه ها اهمیت زیادی دارد.
بنابراین مدیریت شهری محمدیه هم با توجه به مقوله مدیریت پروژه در هر بازدید اقدام به آسیب شناسی کرده تا بعدها شاهد پیشامد تاخیر در اجرای پروژه ها نباشند که همین موضوع و عدم توجه به آن هزینه های هنگفتی را به شهرداری ها تحمیل کرده است.
شهردار توانمند محمدیه با توجه به این مهم و درک این موضوع و با انجام بازدیدهای دوره ای در واقع به دنبال علاج واقعه پیش از وقوع بوده و در سایه توجه به این مباحث افق های روشنی در انتظار شهر محمدیه و شهروندان آن است.

680024