آماده شدن طرح تکمیل و توسعه تصفیه خانه در بوکان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در اولویت قرار گرفتن سه طرح شهرستان بوکان برای جذب اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و گفتت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امید می‌رود مشکلات تصفیه‌خانه بوکان در کوتاه مدت مرتفع شود.
تصویر آماده شدن طرح تکمیل و توسعه تصفیه خانه در بوکان

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، لطیف خوش سیرت رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق آذربایجان‌غربی در بوکان با تشریح اقدامات انجام شده توسط شرکت و آب و فاضلاب استان، از آماده شدن طرح تکمیل و توسعه تصفیه خانه و اقدامات انجام شده برای مکان‌یابی برای تصفیه‌خانه جدید خبر داد.

وی همچنین در اولویت قرار گرفتن سه طرح شهرستان بوکان برای جذب اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امید می رود مشکلات تصفیه‌خانه بوکان در کوتاه مدت مرتفع شود

محمد امین زاده فرماندار شهرستان بوکان اظهار داشت: مشکلات تصفیه‌خانه، خط دوم انتقال آبرسانی و مجتمع 165 روستایی را از جمله مطالبات در حوزه آب و فاضلاب است.

وی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی و امور آب و فاضلاب بوکان به لحاظ پای کار بودن برای حل مشکلات روستاهای ینگیجه و گل‌بهی قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه نماینده شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی و مدیریت و کارکنان امور آب و فاضلاب بوکان برای مدیریت بحران در تابستان گذشته و تلاش شبانه‌روزی برای ارائه خدمات به شهروندان قدردانی کرد.

انور حبیب‌زاده، مشکل تصفیه‌‌خانه بوکان را بسیار حساس و اولویت‌دار دانست و ضمن درخواست رسیدگی ویژه به این مشکل، از جذب اعتبارات به صورت قطره‌چکانی به پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان بوکان انتقاد کرد.

372590