حمله حماس به تل‌آویو نشانه قدرت و انسجام مقاومت

جنبش حماس حمله موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو را نشانه حفظ قدرت مقاومت و انسجام آن علی‌رغم گذشت حدود هشت ماه از حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها به نوار غزه ارزیابی کرد.
تصویر حمله حماس به تل‌آویو نشانه قدرت و انسجام مقاومت

به گزارش سایت خبری پرسون، «سامی ابو زهری» از رهبران جنبش حماس در رابطه با تازه‌ترین حملات موشکی گردان‌های القسام علیه تل‌آویو گفت: حمله به تل‌آویو حامل پیامی به رژیم اشغال است که مقاومت قوی و منسجم است.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی افزود: بمباران تل‌آویو نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر در دستیابی به اهداف تجاوز خود ناکام مانده است.

این مقام حماس ادامه داد: امروز هیچ چاره‌ای برای دولت آمریکا وجود ندارد، مگر اینکه فشار به رژیم اشغالگر را افزایش دهد تا تجاوزاتش علیه نوار غزه را متوقف کند.

وی همچنین تاکید کرد: دستاورد مقاومت در نبرد به موضع ما در مذاکرات کمک می‌کند و راه تحمیل شروط را بر ما قطع می‌کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس بعد از ظهر امروز اعلام کرد در واکنش به کشتار غیرنظامیان غزه توسط صهیونیست‌ها، تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داد.

طبق گزارش الجزیره، آژیرهای هشدار در کفارسابا، هرتزلیا و رعنانا در شمال تل‌آویو به صدا درآمد. رسانه‌های عبری گزارش دادند تل آویو از شهر رفح، در جنوب نوار غزه مورد حملات موشکی قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد ۱۲ موشک از منطقه رفح به مرکز اراضی اشغالی شلیک شد. برخی از آنها رهگیری شدند، در حالی که برخی دیگر در هرتزلیا و بنی براک سقوط کردند.

این اولین حملات القسام به تل‌آویو بعد از گذشت چند ماه از جنگ غزه است. رسانه‌های اسرائیلی نوشتند از چهار ماه پیش این اولین باری است که تل‌آویو در معرض حملات موشکی از غزه قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

680021