رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

عضو هیات امنای کمیته امداد گفت: اسلام بر اصل خدمت‌رسانی تاکید دارد و باید خودمان فقیریابی کرده و به فقرا کمک برسانیم و تنها در این صورت است که این چرخه تکمیل می‌شود.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه شیرخوارگاه‌ها هیچ گاه تعطیل نمی‌شوند، گفت: کارکرد شیرخوارگاه‌ها از یک مرکز نگهداری طولانی‌مدت به یک مرکز پذیرش اورژانسی و نگهداری کودکان تا زمان تعیین تکلیف فوری پس از مددکاری تبدیل می‌شود
سخنگوی فراجا با اشاره به شهادت دو مامور پلیس برای صیانت از صندوق رای در استان سیستان و بلوچستان گفت: از تمام هم‌میهنان قدرشناس و فهیم، مسئولین و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که به شهدای جمهور پلیس ادای احترام کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و ازآنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا به صورت علی الحساب مبلغی برای اعیاد غدیر و قربان برای بازنشستگان واریز شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با پیگیری از طریق وزارت کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان تخصیص یافته و مقدمات پرداخت آن انجام شده است.
رئیس پلیس پایتخت با حضور در مراسم امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران، گفت: نه سر سوزنی از جدیت پلیس کاسته می‌شود و نه این که کار پلیس در برخورد با موادمخدر، تعطیلی دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین:

طبخ و توزیع ۷۰هزار پرس غذا به شکرانه عید غدیر در قزوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان قزوین گفت: به مناسبت عید غدیر ۷۰ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار سطح استان توزیع می شود.
شاید برای شما پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.

هفته گذشته معاون اول قوه قضاییه در پی دستورات رئیس دستگاه قضا، در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضائی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از ساخت اندام مصنوعی با الیاف کربن خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی در طول ۱۰۰۰ روز خدمت خود در دولت سیزدهم، اقدامات مطلوبی به مددجویان و توان‌خواهان تحت حمایت خود ارائه داده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تشریح اقدام این پلیس در جلوگیری از توزیع ۷۰ تن گوشت فاسد گفت: این محموله از کشور مغولستان وارد شده بود که به دلیل بوی تعفن لاشه ها از خروج کامیون‌ها جلوگیری شد.