رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

فرماندار تهران از آمادگی ۳۸۵۰ شعبه برای اخذ رای از مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۱۲ شعبه به صورت سیار خواهند بود.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان، خبر داد.
پدر خانواده‌ای که فرزندش زنگ درب خانه همسایه را به صدا در آورده و مزاحمت ایجاد کرده بود، به‌خاطر همین موضوع و در جریان یک درگیری به قتل رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از انبارهای متعلق به یک باند قاچاق کالا در استان‌های سمنان و تهران بزرگ خبر داد.

با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و شهرداری تهران، تسهیلات ارزان قیمت این صندوق در اختیار رانندگان قرار گرفت و امروز در آیین ورود هزار دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از 200 دستگاه خودرو برقی با حضور آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، شهردار تهران رونمایی شد.
همزمان با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پرسش‌های مختلفی از سوی شهروندان مطرح شد، از همین رو وزارت رفاه اقدام به پاسخِ برخی پرسش‌های احتمالی شهروندان مانند اینکه «آیا قرار است یارانه‌های نقدی حذف شود؟» یا اینکه «برای ثبت‌نام افراد جامانده از دریافت یارانه باید چه کنیم؟» کرده است.
معاون مرکز ملی پایش و بهبود کسب‌وکار گفت: «قانون تعریفی برای گران‌فروشی دارد و گفته شده که اگر فردی بالاتر از قیمت‌ها و نرخ‌های رسمی و اعلام‌شده خدمت یا کالایی را عرضه کند، گران‌فروشی کرده‌ است، اما سکوهای اینترنتی قیمت رسمی و مصوب ندارند و از شمولیت این ماده قانونی خارج هستند.»
سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از اتمام پرداخت کامل مستمری خرداد ماه که مطابق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود، مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه نیز متعاقباً پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد، به‌ طور «جداگانه» به حساب مستمری‌بگیران واریز خواهد شد.