رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

هرگونه برداشت، تحت هر عنوان از حساب نیز تا زمان اطلاع‌رسانی کافی و شفاف و ثبت‌نام داوطلبانه بازنشستگان که متعاقباً از طریق کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌ بگیران تأمین اجتماعی اعلام می‌شود، متوقف شد.
اسنپ با وجود داشتن استدلال‌های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرد؛ این گزینه موجب می‌شود درخواست سفر زودتر پذیرفته شود.
مدیرعامل مجموعه فروشگاه های شهروند خبر داد؛

با خرید از جشنواره سی‌ بهار در سی سالگی فروشگاه شهروند برنده باشید!

مشتریان فروشگاه‌های شهروند می‌توانند از تخفیف ویژه تا سقف ۴۰ درصد برای بیش از ۵ هزار قلم کالا شامل انواع گروه‌های کالایی باکیفیت از قبیل خواروبار، لبنیات، شوینده، محصولات پروتئینی و پوشاک استفاده کنند.
مددجویان بهزیستی و کمته امداد تصور می‌کردند عیدی آن‌ها همراه مستمری در ۲۰ اسفند واریز می‌شود، اما تا این لحظه هنور بودجه پرداخت عیدی تامین نشده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در حوزه کودکان کار ما موظفیم از خانواده و والدین آنها حمایت کنیم و در همین راستا هم خانواده برخی از این کودکان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده ایم.
کمیته امداد انقلاب اسلامی ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ تاسیس شد. این نهاد حاکمیتی پنج روز بعد از تولد نهاد اجتماعی - اقتصادی دیگری به نام بنیاد مستضعفان و جانبازان تاسیس شد. هر دو نهاد به نمایندگی از حکومت وظیفه دستگیری از قشرهای فقیر، محروم و آبرومند و ساماندهی وضعیت معیشتی نیازمندان کشور را بر عهده گرفتند.
بازنشستگان کشوری می‌توانند با استفاده از #طرح_صبا تا پایان سال ۱۴۰۳، تنها با پرداخت نقدی ۲۰ درصد از هزینه اقامت خود، همسر و دو نفر از اعضای خانواده (مجموعا چهار نفر) از این تخفیف بهره مند شوند.
اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید، در قالب فجرانه اجرا گردید؛ در این میان به دلیل وجود برخی ابهامات مطرح شده از سوی شهروندان، وزارت رفاه به برخی پرسش‌ها در این زمینه پاسخ داده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه امسال بانکها ۶۰ درصد از تعهدات اشتغال زایی ما را وصول کرده‌اند، گفت: از بانک‌ها می‌خواهیم تا ۴۰ درصد تسهیلات باقی مانده را تا پایان سال پرداخت کنند چرا که باید انگیزه‌های مردم را به سمت اشتغال زایی تقویت کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با پیگیری نیروهای مسلح و همت مجلس شورای اسلامی و کمک دولت، سال به سال حقوق و مزایای سربازان ارتقا پیدا کرد و امروز سربازان از جهت میزان دریافتی تفاوت قابل توجهی با سایر مشاغل ندارند.
با یک دودوتا چهارتای ساده می‌توان برآورد کرد که یک سفر به مقصد شهرهایی مانند مشهد، شیراز یا شهرهای استان هرمزگان برای یک خانوار 4نفره برای مدت 3شب و 4روز اقامت ممکن است تا 40میلیون تومان هزینه داشته باشد.
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر تعاون، استقبال خوبی از طرح فجرانه صورت گرفته و خصوصاً دهک‌های پایین جامعه از این طرح استقبال و استفاده داشته‌اند.