ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

طبق گزارشی از شرکت تحلیل بلاک چینِ سانتیمنت (Santiment)، پس از سقوط اخیر ارزهای دیجیتال و تثبیت قیمت‌ها در بازار، صرافی‌های ارز دیجیتال بیشترین نرخ ورود استیبل کوین‌ها را در سال جاری میلادی به ثبت رسانده‌اند. ورود استیبل کوین‌هایی مانند تتر به صرافی‌ها ممکن است نشان‌دهنده تمایل به خرید از سمت سرمایه‌گذاران باشد.
با بررسی نمودار قیمتی بیت‌کوین و شاخص دلار می‌توان به همبستگی شدید این دو متغیر پی برد. معامله‌گران با استفاده از این شیوه تحلیل می‌توانند تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.
سولانا (SOL) موفق شده است توجه سرمایه گذاران را از کاردانو (ADA) به عنوان یکی از بزرگترین رقبای اتریوم، به سمت خود جلب کند.
هم‌‌زمان با سقوط قیمت بیت کوین، اتریوم هم حرکت نزولی جدیدی را از بالای ۴,۶۵۰ دلار آغاز کرده است. اگر در ادامه حمایت ۴,۲۰۰ دلاری هم شکسته شود، احتمال سقوط عمیق‌تر قیمت وجود دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد ظرف دو ماه آینده طرح کمیسیون برای ساماندهی رمزارزها پس از اظهار نظر مدیران جدید بانک مرکزی نهایی می شود.

صرافی کراکن قرار است در جریان معاملات هفته آینده ارز دیجیتال شیبا اینو را لیست کند و این می‌تواند سیگنالی مثبت برای دارندگان شیبا اینو باشد.

پس از مدت‌ها انتظار، به‌روزرسانی تپروت بیت کوین سرانجام صبح امروز با موفقیت اجرا شد. این ارتقا به معنی آغاز عصری جدید برای بیت کوین خواهد بود و قابلیت‌های ویژه‌ای را به شبکه این ارز دیجیتال اضافه خواهد کرد.

مقامات سوئدی طی نامه‌ای سرگشاده به اتحادیه اروپا، خواستار ممنوعیت فعالیت‌های مرتبط با استخراج ارزهای دیجیتال شدند؛ آنها این امر را مانع از پایبندی این کشور و کل منطقه اتحادیه اروپا به تعهدات خود در توافقنامه آب و هوایی پاریس می‌دانند.
در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده قرمز معامله می‌شود.