قیمت ارز دیجیتال امروز 28 تیر 1401

بیت‌کوین بعد ۳۳ روز در کانال ۲۲ هزار دلار معامله می‌شود
تصویر قیمت ارز دیجیتال امروز 28 تیر 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۲۲ هزار و ۱۱۰ دلار به‌ثبت رسید. این رقم رشد ۸۶۰ دلاری قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد. صبح دیروز هر واحد بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۲۵۰ دلار خرید و فروش می‌شد و طی این مدت حدود چهار درصد به ارزش مهمترین ارز دیجیتال دنیا اضافه شده است.

حالا بیت‌کوین بعد یک ماه پا به کانال ۲۲ هزار دلار گذاشته و در قیاس با هفته قبل بازدهی آن چیزی حدود ۱۰ درصد برآورد می‌شود. سه‌شنبه هفته قبل قیمت بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۹۸۰ دلار بود. حالا بیت‌کوین در فاصله ۶۸ درصدی تا قله تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار قرار گرفته که آبان پارسال آن را تجربه کرده بود. همچنین حجم کل معاملات بازار بیت‌کوین صبح امروز ۴۱۸ میلیارد دلار بود که این عدد تسلط ۳۹ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار را نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۰۴ دلار

نمودار اتریوم، رشد هشت درصدی ارزش این ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد. قیمت هر واحد اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ تیر درحالی هزار و ۵۰۴ دلار بود که دیروز برای خرید آن باید هزار و ۴۰۰ دلار پرداخت می‌کردید. یعنی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱۰۰ دلار به قیمت اتریوم اضافه شده است.

البته بیشترین قیمت اتریوم در این مدت هزار و ۵۸۸ دلار بوده و کمترین سطح آن هزار و ۴۰۰ دلار به‌ثبت رسیده است. حالا اتریوم درقیاس با هفته قبل نزدیک ۴۰ درصد بازدهی داشته است. چون سه‌شنبه هفته گذشته اتریوم در محدوده هزار و ۱۰۰ دلار معامله می‌شد و الان در بالاترین سطح خود طی پنج هفته اخیر خرید و فروش می‌شود. به‌این ترتیب قیمت فعلی اتریوم نزدیک ۶۸ درصد از بالاترین قله این ارز دیجیتال پایین‌تر قرار دارد و با احتساب حجم ۱۸۷ ملیلیارد دلاری آن در دنیا، تسلطش به بازار ارز دیجیتال معادل ۱۷ درصد برآور می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته حدود هشت درصد رشد داشته، به‌ترتیب پنج و دو درصد به ارزش کاردانو و دوج‌کوین اضافه شده اما بازدهی روزانه ترون منفی یک درصد محاسبه می‌شود. قیمت شیبا صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار بود و این عدد نسبت به دیروز افزایش هشت درصدی پانزدهین ارز دیجیتال مهم دنیا را نشان می‌داد. کاردانو صبح امروز درحالی ۰.۴۷۸ دلار معامله می‌شد که صبح دیروز ۰.۴۵۸ دلار ارزش داشت و سرمایه‌گذاران آن طی این مدت سود پنج درصدی را تجربه کرده‌اند. قیمت دوج‌کوین از ۰.۰۶۴ دلار به ۰.۰۶۶ دلار افزایش پیدا کرد، اما ارزش ترون با افت یک درصدی به ۰.۰۶۷ دلار تنزل پیدا کرد.

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۹۸۰ دلار

۲۱ هزار و ۲۵۰ دلار

۲۲ هزار و ۱۱۰ دلار

اتریوم

هزار و ۹۰ دلار

هزار و ۴۰۰ دلار

هزار و ۵۰۴ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۴۰ دلار

۰.۴۵۸ دلار

۰.۴۷۸ دلار

ترون

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۷ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۶ دلار

406343