نگرانی بانکداری اتحادیه اروپا در استخدام کارکنان شایسته برای تنظیم رمزارزها

ناظر بانکی اتحادیه اروپا نگران این است که چگونه قوانین جدید رمزارزها را که انتظار می رود تا سال 2025 (1404) اجرایی شوند، اعمال کند.
تصویر نگرانی بانکداری اتحادیه اروپا در استخدام کارکنان شایسته برای تنظیم رمزارزها

به گزارش سایت خبری پرسون، خوزه مانوئل کامپا (José Manuel Campa)، رئیس سازمان بانکداری اروپا، گفت که این آژانس هنوز ظرفیت نظارت بر دارایی های دیجیتال را ندارد. او در مصاحبه ای با فایننشال تایمز که چهارشنبه منتشر شد، گفت: “یکی از نگرانی های اصلی، استخدام و حفظ کارکنان متخصص مورد نیاز است زیرا تقاضای زیادی برای پست های رمزارزی وجود دارد.”

اتحادیه اروپا اخیراً قانون بازار دارایی های رمزارزی (MiCA) خود را نهایی کرده است که تمرکز زیادی بر روی استیبل کوین ها دارد و در تمامی 27 کشور عضو اعمال خواهد شد. هنوز یک مسیر طولانی تا قانون گذاری برای جزئیات رمزارزها وجود دارد و هنگامی که آنها قانونمند شوند، برخی از جزئیات باید شکل بگیرند و قوانین بیشتری ممکن است وضع شوند. کامپا به FT گفت که ممکن است ظرف سه سال رمزارزها “دارای کاربردهای دیگری باشند که من نمی توانم پیش بینی کنم.”

کامپا به FT گفت که EBA نگران برنامه ریزی تدارکات برای اعمال قدرت های جدید خود است، زیرا نمی داند که تا سال 2025 بر کدام یک از رمزارزها نظارت خواهد کرد.

او گفت: “نگرانی من بیشتر این است که مطمئن شوم خطری که شناسایی کرده‌ایم به درستی مدیریت می‌ شود. اگر آن‌ طور که باید خوب عمل نکنیم، باید با عواقب آن زندگی کنیم.”

407830