دوج کوین چیپوتل را تسخیر می کند

رستوران فست-کژوال Chipotle تصویری را با یک سگ غول پیکر Shiba Inu در بالای یکی از رستوران های خود منتشر کرده است که ظاهراً اشاره ای به ارز دیجیتال میم Dogecoin دارد. این عکس عجیب به دلیل طرفداران بزرگترین سکه سگی، توجه بسیاری را در توییتر به خود جلب کرد.
تصویر دوج کوین چیپوتل را تسخیر می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Chipotle اخیراً اعلام کرده است که به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی جدید خود، تقریباً 200،000 دلار ارزهای رمزنگاری شده را اهدا می کند.

طرفداران Dogecoin می توانند تا شنبه تا 3000 دلار از ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود برنده شوند. در روز یکشنبه، 11250 دلار دوج اهدا می شود. این شرکت مستقر در دنور، کلرادو، پذیرش Dogecoin، Shiba Inu و تعدادی دیگر از ارزهای دیجیتال را در اوایل ژوئن آغاز کرد. سال گذشته، Chipotle اولین کمپین رمزنگاری خود را به نام “Burritos یا Bitcoin” راه اندازی کرد.

در ماه نوامبر، برگر کینگ، یکی دیگر از زنجیره‌های فست فود بزرگ، شروع به ارائه ارزهای دیجیتال رایگان کرد و Dogecoin را در منوی خود قرار داد. سایر شرکت‌های بزرگ نیز سعی کرده‌اند در شور و اشتیاق رمزارزهای سگی که در سال 2021 دنیای سرمایه‌گذاری را در اختیار گرفت، سرمایه‌گذاری کنند.

Axe متعلق به یونیلور قبلاً دو برنامه اهدای جوایز شامل Dogecoin ترتیب داده است. حتی برندهای سطح بالا نیز از سکه های سگی ابایی ندارند. در اوایل ماه مه، گوچی شروع به پذیرش Dogecoin و Shiba Inu در کنار سایر ارزهای دیجیتال اصلی کرد.

407709