ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بیت کوین (BTC) از پس از رسیدن به به کف 17هزار و 593 دلاری در روز شنبه، دیروز حدود 22 درصد افزایش ارزش یافت وبه حدود 21هزار 500 دلار رسید.
پس از آنکه مال‌باختگان متضرر از سقوط قیمت رمزارز دوج‌کوین علیه ایلان ماسک دعوی حقوقی ۲۵۸ میلیارد دلاری مطرح کردند، این میلیاردر سرشناس در توییتی حمایت مجدد خود از دوج‌کوین را اعلام کرد.
اخیرا راه‌اندازی یک توکن توسط تتلو (امیرحسن مقصودلو) سر و صدای زیادی در جامعه کریپتو به پا کرد. از آنجا که خود این خواننده معروف اطلاعاتی در مورد بازار رمزارزها ندارد، فردی به نام هومن کرمی، مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفته بود.

رکود در حال ظهور و تورم در حال افزایش است. نرخ بهره در حال افزایش است و هزینه‌های زندگی گزنده است. بازار‌های سهام نیز در حال نوسان هستند به طوری که سهم S&P ۵۰۰ ایالات متحده اکنون در بازار در روندی نزولی قرار دارد.
بیت‌کوین به دلیل مصونیت در برابر تورم سرسام‌آور، همیشه بخش بزرگی از سبد سرمایه‌گذاری در سراسر جهان بوده است.

​در حالی که سرمایه گذاران در انتظار افزایش شدید نرخ بهره برای مقابله با تورم هستند، قیمت دارایی های پرخطر مانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال روز به روز در حال کاهش است.
بازار ارزهای دیجیتال در آستانه بهبودی سالم بود زیرا بیت‌کوین توانست به بالای ۳۰ هزار دلار صعود کند اما این شادی به سرعت از بین رفت زیرا با سقوط دوباره این رمزارز همراه شد و دوباره به یک منطقه خطرناک رسید.

بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها نوسان قیمت، بار دیگر سبز شده و بیت‌کوین با نشان دادن حداقل نشانه‌هایی مبنی بر تثبیت در بالای مرز قیمتی ۳۰هزار دلاری، در تلاش برای بازیابی است.
مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان معتقد است که دردسرهای بیشتری برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین، اتریوم و کاردانو در پیش است.