ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

اونیکس صرافی یکی از شرکت‌های معتبر خرید ارز دیجیتال در دنیای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها و ارزهای الکترونیک است.
پس از گسترش معنادار بازار رمزارزها در دنیا و درگیر شدن سرمایه‌های خرد و کلان به این بخش و پذیرش این واقعیت توسط نهادهای بزرگ پولی دنیا، موضوع لزوم قانون‌گذاری در این حوزه نیز مطرح شد.
یکی از پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای بازار رمزارز پیش‌بینی کرده است که بیت کوین به زودی تسلیم می شود.
بیت کوین که روز دوشنبه حوالی ۲۰٬۸۰۰ دلار معامله می‌شد، بخشی از جهش هفت روز اخیر خود را با یک ریزش جزئی از دست داد. بزرگترین ارز دیجیتال بازار همچنان حمایت ۲۰٬۰۰۰ دلاری خود را حفظ کرده است، اما تحلیلگران چندان به ادامه‌داربودن اصلاح صعودی این روزهای قیمت امیدوار نیستند.
کسب درآمد از صرافی ارز دیجیتال و همچنین فعالیت در بازار ارز های دیجیتال به روش های مختلفی امکان پذیر است. افراد امروزه به شدت مشتاق فعالیت در بازار ارز های دیجیتال هستند که علت آن پتانسیل سود دهی به شدت بالای این بازار است. امروزه صرافی ارز دیجیتال بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در زمینه ی خرید و فروش ارز های دیجیتال فعالیت دارند. هر کدام از این صرافی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.
آخر این هفته بازار رمزارزها بر خلاف هفته های گذشته شاهد فهرست سبز رنگ قیمت ها بوده و بسیاری از آلتکوین ها افزایش چشمگیر قیمت را تجربه کردند.
علیرغم رکود مشکوکی که بازار ارزهای دیجیتال را فراگرفته است، نبرد بر سر کسب رتبه های برتر در رده بندی کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) از نظر ارزش بازار بین دو ارز ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) ادامه دارد.
قیمت طلا روز جمعه کاهش یافت و دومین کاهش متوالی خود را تجربه کرد، زیرا نگرانی‌ها از افزایش شدید نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا بر تقاضای شمش تاثیر گذاشته است.
شرکت بیت فارمز (Bitfarms)، یک شرکت کانادایی که در حوزه ماینینگ فعالیت می‌کند، ۳ هزار بیت کوین را برای بهبود نقدینگی و پرداخت بدهی‌های خود فروخت.