میم کوین‌هایی که به فتح قله‌های جدید ادامه می‌دهند!

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم TapTools، در یک اتفاق خیره‌کننده، میم کوین SNEK به دومین دارایی بزرگ در اکوسیستم کاردانو تبدیل شده است.
تصویر میم کوین‌هایی که به فتح قله‌های جدید ادامه می‌دهند!

به گزارش سایت خبری پرسون، با برآورد سرمایه ۱۵۰ میلیون ADA به ارزش تقریبی ۵۶ میلیون دلار، SNEK به سرعت توانسته بزرگ‌ترین توکن‌های اکوسیستم کاردانو را پشت سر بگذارد.

نکته‌ جالب توجه در مورد SNEK، رشد و صعود قابل‌توجه آن در بازه زمانی کمتر از یک ماه است. در این دستاورد، SNEK حتی از AGIX (توکن بومی پلتفرم SingularityNET) که در حال حاضر رتبه اول را در اکوسیستم کاردانو دارد، پیشی گرفته است. بر اساس داده‌های موجود، توکن AGIX دارای سرمایه ۹۷۹٫۶ میلیون ADA یا ۳۷۱ میلیون دلار است. با این حال، لازم به ذکر است که AGIX بیش از یک سال پیش وارد اکوسیستم کاردانو شده و تنها در دو ماه اول سال ۲۰۲۳ پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

یک عامل مشترک باعث رشد قابل‌توجه هر دو رمزارز SNEK و AGIX شده است، ترندهای بازار. AGIX موفقیت خود را مدیون ارتباط خود با هوش مصنوعی است، در حالی که SNEK به دلیل جذابیت میم کوین‌ها برای کاربران رشد کرده است. این نشان می‌دهد پروژه‌های کاردانو که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، در صورت همسو شدن با ترندهای بازار، پتانسیل رشد قابل‌توجهی دارند.

بر اساس داده‌های بازار، میم کوین SNEK با ثبت یک رکورد تاریخی جدید، در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۱۱۲ دلار معامله می‌شود و بیش از ۳۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد دارد.
افزایش تقاضا برای این میم کوین باعث شده که حجم معاملات در صرافی‌ غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو Minswap هم در چند روز گذشته به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و از یک میلیون دلار در ابتدای ماه می به ۱۸ میلیون دلار در روز سه‌شنبه برسد.

منبع: رمزارز نیوز

487815