ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

اتریوم (ETH) سطحی بالاتر از 1600 دلار تشکیل داد و شروع به افزایش کرد و توانست از چند مقاومت کلیدی در نزدیکی سطوح 1650 و 1675 دلار عبور کند.
قیمت بیت کوین به خوبی بالاتر از منطقه حمایتی 22000 دلار باقی ماند. سطحی بالاتر از سطح 22500 دلار تشکیل داد و افزایش جدیدی را آغاز کرد. قیمت توانست برای حرکت به بالای منطقه مقاومت 23000 دلار سرعت بگیرد.
دهمین شادو فورک (shadow fork) اتریوم (ETH) در ۲۶ جولای (۴ مرداد) در ساعت ۱۱:۴۵ UTC فعال شد و شبکه را به انتقال خود به مکانیزم اثبات سهام (PoS) نزدیک‌تر کرد.

بازار رمزارز ها به طور غیر منتظره در واکنش به افزایش اخیر نرخ بهره توسط فدرال رزرو ، به خوبی عمل کرد و قیمت ها در این بازار به سقف های هفتگی جدید افزایش یافتند. به این ترتیب ، تعداد معامله گران لیکوئید شده در بازه زمانی روزانه از بیش از90000 رسید و ارزش کل معاملات لیکوئید شده برابر با 400 میلیون دلار است.

قیمت بیت کوین بالاتر از منطقه حمایتی 21000 دلار باقی ماند و سطحی بالاتر از 21000 دلار تشکیل داد و افزایش جدیدی را آغاز کرد. افزایش اخیر نرخ بهره بانک مرکزی باعث حرکت صعودی شدید بالای مقاومت 22000 دلاری شد.
اتریوم با توجه به اینکه زیر سطح 1500 دلاری قرار دارد ، در ناحیه خرسی حفظ شد. دومین رمزارز بزرگ بازار یک بار دیگر شروع به کاهش کرد و زیر ناحیه حمایت 1400 دلاری معامله شد.

رستوران فست-کژوال Chipotle تصویری را با یک سگ غول پیکر Shiba Inu در بالای یکی از رستوران های خود منتشر کرده است که ظاهراً اشاره ای به ارز دیجیتال میم Dogecoin دارد. این عکس عجیب به دلیل طرفداران بزرگترین سکه سگی، توجه بسیاری را در توییتر به خود جلب کرد.
فیلیپه مدالا (Felipe Medalla)، رئیس بانک مرکزی فیلیپین (BSP)، در مصاحبه ای که با فورکاست روز جمعه داشته است، سیاست خود را در مورد رمزارزها این چنین به اشتراک گذاشته است.

ارز دیجیتال چیلیز با نماد (CHZ) در توکن‌سازی برای سرگرمی‌های ورزشی کاربرد دارد و به پلتفرم Socios.com قدرت خاصی می‌بخشد.
مدیرعامل بایننس، CZ، فکر نمی‌کند کسی که بیت کوین می‌فروشد یا می‌خرد می‌تواند به صورت فاندامنتالی روی یک دارایی تأثیر بگذارد، حتی اگر ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل تسلا باشد. CZ برای نشان دادن ایمان خود به بیت کوین، گفت که هنوز اکثر کوین هایی را که در زمان ورود خود به این صنعت خریداری کرده است در اختیار دارد.

اتریوم مجددا نتوانست در بالای ناحیه 1620 دلاری به ثبات برسد. به همین دلیل ، این رمزارز درحال کاهش است و ممکن است در راستای ثبات در بالای سطح 1480دلاری دست و پنجه نرم کند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در استفاده از رمز ارزها با طرف روسی به توافقات خوبی رسیدیم تا بتوانیم هم با تحریم‌ها مقابله کنیم و هم اینکه اعتماد لازم در معاملات داشته باشیم، اکنون برای ۷۰۰ قلم کالا تجارت ترجیحی داریم که برای یک سال تمدید شده است.