پیش‌بینی کاهش قیمت این ۶ رمزارز طی روزهای آینده!

با نزدیک شدن به پایان ماه می، فعالان بازار منتظر چندین رویداد «باز شدن قفل توکن» در اواخر ماه جاری و اوایل ماه ژوئن هستند.
تصویر پیش‌بینی کاهش قیمت این ۶ رمزارز طی روزهای آینده!

به گزارش سایت خبری پرسون، پروژه‌هایی مانند اوپتیمیسم (OP)، بلور (BLUR)، وان اینچ (1INCH)، بیت دائو (BIT)، هدرا (HBAR) و سویی (SUI)، قرار است در روزهای آینده توکن‌های بیشتری را به عرضه در گردش خود اضافه کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پروتکل اوپتیمیسم در ۳۱ می، ۳۸۶٫۵ میلیون واحد از توکن OP، شبکه هدرا در یک ژوئن، ۱٫۲۷ میلیارد واحد از توکن HBAR، شبکه وان اینچ در ۲ ژوئن، ۲۴۹٫۸ میلیون واحد از توکن 1INCH، تیم توسعه‌دهنده بلاکچین لایه اول سویی در ۳ ژوئن، ۶۱٫۰۸ میلیون واحد از توکن SUI، بازار NFT بلور در ۱۴ ژوئن، ۱۹۵٫۹۹ میلیون واحد از توکن BLUR و تیم بیت دائو هم در ۱۵ ژوئن، ۱۸۷٫۵ میلیون واحد از توکن BIT را به عرضه در گردش توکن‌های خود اضافه خواهند کرد.

طبق گزارش‌ها، ارزش توکن‌های OP که قرار است در روز ۳۱ می قفلشان باز شود، ۵۸۷ میلیون دلار و ارزش تجمعی توکن‌هایی که قرار است در ماه ژوئن به بازار عرضه شوند، بیش از ۴۸۱ میلیون دلار است (با قیمت‌های فعلی). انتظار می‌رود که این رویدادها باعث عدم اطمینان در بازار و کاهش قیمت این ارزهای دیجیتال شود.

منبع: رمزارز نیوز

487919