ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

بررسی وضعیت کنونی رمزارز برتر؛

بیت کوین در لبه پرتگاه!

شاخص اس اند پی ۵۰۰ (S&P ۵۰۰) با کاهش ۲۰ درصدی نسبت به سقف تاریخی خود، اکنون به طور رسمی وارد یک بازار نزولی شده که به عنوان یک علامت هشدار برای دارایی های پرریسک مثل بیت کوین قلمداد می شود.
عضو کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نصر با اشاره به اینکه ریزش اخیر متفاوت بود بیان کرد: با افزایش ریزش سختی شبکه بیشتر شده است. ماینری خاموش نمی‌شود. به معنای واقعی جنگ هش ریت را شاهد هستیم.
USD Coin (USDC) یک ارز دیجیتال است که به طور کامل توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود. USDC یک دلار آمریکا به شکل رمزنگاری شده با ارزش یک به یک است. USDC طوری طراحی شده که ثابت بماند و آن را تبدیل به یک استیبل کوین کند.

اگر بیت کوین نتواند بالاتر از ناحیه مقاومت 29650 دلاری به قدرت کافی برسد، به حرکت نزولی خود ادامه خواهد داد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح 28800 دلار می باشد.
علاقه مندان به ارزهای دیجیتال درحال حاضر باید با مکانیزمی شبیه به پیشنهادهای بهبود کاردانو که در شبکه اتریوم(Ethereum) ارائه شده و پیشنهادهای بهبود اتریوم(Ethereum Improvement Proposals) نامیده می شود، آشنا باشند.
اگر بیت کوین نتواند بالاتر از ناحیه مقاومت 30600 دلاری به قدرت کافی برسد، به روند نزولی خود ادامه خواهد داد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح 29650 دلار خواهد بود.
رئیس میلیاردر FTX:

بیت کوین آینده ای ندارد

بیت کوین هفته گذشته پس از سقوط استیبل کوین TerraUSD، به پایین ترین حد خود از دسامبر 2020(آذر 1399) کاهش پیدا کرد.
اطلاعاتی مربوط به پلتفرم زنجیره‌ای و تحلیل اجتماعی Santiment که در 13 می(23 اردیبهشت) منتشر شد، نشان می دهد که نهنگ‌های کاردانو از ژانویه(دی 1400)، بیشترین فعالیت را داشتند و بیشترین تراکنش هارا به ثبت رساندند، به طوری که ADA شاهد 1085 تراکنش بیش از 100000 دلار بود.
بر اساس یک سند دولتی فاش شده منتشر شده در روزنامه کره ای Kukmin، دولت کره جنوبی قصد دارد قانون اساسی دارایی دیجیتال (DABA) را در سال آینده تصویب کند. این یکی از 110 هدف سیاستی است که رئیس جمهور جدید در اوایل سال جاری معرفی کرد.