ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در حالی که داده‌ها حاکی از آن است که دارایی‌های رمزارزی در هفته گذشته با سرعتی شتابان از صرافی‌های متمرکز خارج شده‌اند، چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل صرافی بایننس، معتقد است که ممکن است این مسئله آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد، بد نباشد.
پس از فروش گسترده آلت کوین‌ها و در نتیجه کاهش قابل‌توجه قیمت آنها در روز جمعه، بازار دارایی‌های دیجیتال ممکن است انفجاری‌ترین هفته خود در سال ۲۰۲۳ را در پیش رو داشته باشد. بنابراین، معامله‌گران باید برای افزایش شدید نوسانات آماده شوند.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که پس از انتشار ادعاهای کمیسیون SEC و طی هفت روز گذشته، قیمت این سه رمزارز هرکدام حدود ۳۰ درصد سقوط کرد. با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته این سه رمزارز توانستند به پایداری نسبی برسند و بخشی از ضررهای اخیر خود را جبران کنند.
هنگ کنگ که به دلیل رویکرد مترقی خود نسبت به ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، از اپراتورهای تجارت ارزهای دیجیتال جهانی، از جمله صرافی کوین بیس دعوت کرده است تا کسب‌وکار خود را در این ناحیه خودمختار راه‌اندازی کنند.
شیبا اینو یکی از بزرگ‌ترین قربانیان در بازار خرسی رمزارزها بوده است، به طوری که ارزش آن در مقایسه با اوج تاریخی خود بیش از 90 درصد کاهش یافته است.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان؛

نهنگ باستانی بیت‌کوین زنده شد

نهنگ بیت کوین پس از کسب ۱۳هزار و۵۰۰ درصد سود، ۳۸ میلیون دلار جابه‌جا کرد.
در حالی که بیت کوین (BTC) و اکثر آلت کوین‌های بازار شاهد افت قیمتی قابل‌توجهی هستند، یک میم کوین گربه‌ای توانسته با رشد قیمتی دو رقمی خود، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و حتی به ترند بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.
بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده، نیمی از هک‌ها و سوءاستفاده‌های شکل‌گرفته در بازار کریپتو در ماه می، بلاکچین خاصی را هدف قرار داده‌اند.
پس از آغاز اقدامات قضایی علیه بایننس و کوین بیس، دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال، از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood) در حال بررسی ارزهای دیجیتال خود است.
ایلان ماسک، مدیرعامل فعلی توییتر، در بحبوحه سرکوب صرافی‌های بزرگ متمرکز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده و دسته‌بندی برخی از ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار، بار دیگر توجه همگان را به سمت دوج کوین (DOGE) جلب کرده است.