۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت‌کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

گاوهای بیت کوین در آستانه‌ اعلام رأی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد صندوق ETF اسپات بیت کوین، آماده سوق دادن قیمت به سطوح بالاتر هستند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که SEC بین ۸ تا ۱۰ ژانویه نظر نهایی خود را اعلام نماید.
تصویر ۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت‌کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

به گزارش سایت خبری پرسون، در صورت تأیید صندوق ETF اسپات بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال افزایش خواهد یافت، اما ممکن است پس از مدتی، معامله‌گران دارایی‌های خود را به فروش برسانند که موجب کاهش قیمت خواهد شد. از طرفی، اگر این صندوق توسط SEC تأیید نشود، امکان فروش شدید وجود دارد. با این حال تشکیل یک بازار نزولی طولانی‌مدت بعید به نظر می‌رسد؛ زیرا رویداد هاوینگ بیت کوین در پیش است و همچنین، احتمال تأیید صندوق در زمانی دیگر نیز وجود خواهد داشت.

در صورت صعود بیت کوین، بازار آلت‌کوین‌ها نیز رونق خواهد گرفت. در این مطلب، نمودار ۵ ارز دیجیتالی را که پتانسیل بیشتری برای رشد دارند، بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

قیمت بیت کوین در ۵ ژانویه الگوهایی را تشکیل داد که نشان‌دهنده عدم توانایی تصمیم‌گیری بین گاوها و خرس‌ها بود. با این حال، یک علامت مثبت این است که قیمت در داخل الگوی مثلث صعودی باقی مانده است. در صورت تکمیل این الگو، قیمت به ۴۴۷۰۰ دلار خواهد رسید. در این صورت، هدف بعدی قیمت، سطوح ۴۹۱۷۸ دلار و ۵۲ هزار دلار خواهد بود.

۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

در صورت از دست دادن حمایت خط پایینی مثلث، قیمت ممکن است تا ۴۰ هزار دلار و سپس، به ۳۷۹۸۰ دلار سقوط کند. شیب منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال افقی شدن است و شاخص قدرت نسبی (RSI) درست بالاتر از سطح ۵۰ قرار گرفته که نشان‌دهنده وضعیت تعادل بین خریداران و فروشندگان است.

۲. اینترنت کامپیوتر

قیمت این ارز دیجیتال چند روزی است که در حال اصلاح است. گاوها تلاش خواهند کرد تا این اصلاح قیمت را در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۱۸ دلار) متوقف کنند. اگر قیمت پس از رسیدن به این سطح با قدرت افزایش یابد، نشان می‌دهد که احساسات بازار همچنان صعودی است و خریداران در حال خرید در کف هستند. در این صورت، اهداف بعدی قیمت، ۱۴.۴۰ دلار و سپس، ۱۶ دلار خواهد بود.

۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

نکته منفی، وجود واگرایی منفی RSI است که از کاهش احتمال صعود حکایت دارد. میانگین‌های متحرک نیز یک تقاطع نزولی ایجاد کرده‌اند و RSI در ناحیه منفی قرار دارد که نشان می‌دهد روند کوتاه مدت به نفع خرس‌ها است. اگر قیمت به زیر ۱۱.۷۰ دلار برسد، این جفت می‌تواند تا ۱۱ دلار و سپس، به ۹.۳۶ دلار سقوط کند.

۳. آربیتروم

قیمت آربیتروم موفق نشد بالاتر از سطح ۲ دلار باقی بماند. این موضوع معامله‌گران کوتاه مدت را وسوسه کرد که سود خود را برداشت و از معامله خارج شوند. در پی این اقدام، قیمت به سطح مهم ۱.۷۵ دلار رسید. در نزدیکی این سطح، احتمالا شاهد نبرد سختی بین خریداران و فروشندگان خواهیم بود. اگر قیمت از سطح ۱.۷۵ دلار افزایش یابد، اهداف بعدی قیمت، ۲.۱۱ دلار و ۲.۵۰ دلار خواهند بود.

۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

در مقابل، در صورت شکسته شدن این سطح و کاهش بیشتر قیمت، این جفت ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۵۹ دلار) سقوط کند. نزول بیشتر به معنی کاهش قیمت تا ۱.۳۵ دلار خواهد بود.

۴. استکس

استکس پس از رسیدن به مقاومت ۱.۷۸ دلاری در تاریخ ۵ ژانویه، کاهش یافت، اما این کاهش ادامه‌دار نبود. قیمت پس از رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۴۷ دلار) در ۶ ژانویه افزایش یافت. گاوها بار دیگر قیمت را به مقاومت ۱.۷۸ دلار رسانده‌اند، جایی که احتمالاً با فروش قوی خرس‌ها مواجه خواهند شد. اهداف قیمت در صورت غلبه بر این مقاومت، سطوح ۲.۲۰ دلار و ۲.۵۰ دلار خواهد بود.

۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

در مقابل، در صورت عدم غلبه بر مقاومت بالاسری، قیمت برای مدتی بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۱.۷۸ دلار نوسان خواهد کرد. در صورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، سطح ۱.۲۰ دلار حمایت بعدی خواهد بود.

۵. میکر

میکر در روند صعودی خود یک اصلاح را تجربه کرد، اما نکته مثبت این است که گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر سطح مهم ۱۶۵۱ دلار برسد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۱۵ دلار) در حال افزایش است و RSI نزدیک به منطقه اشباع خرید قرار دارد. در صورت حفظ سطح ۱۶۵۱ دلار به عنوان حمایت، قیمت می‌تواند تا بالای ۲۰۰۰ دلار صعود کند.

۵ رمزارزی که در صورت تأیید ETF اسپات بیت کوین بیشترین رشد را خواهند داشت!

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حمایت بسیار مهمی است که باید مراقب آن بود؛ چون در صورت از دست دادن آن، قیمت ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۴۸۳ دلار) کاهش یابد.

منبع: رمزارز نیوز

575450