بیت کوین و دوج کوین برای فتح ماه به فضا پرتاب شدند!

در یک اقدام پیشگامانه و شگفت‌انگیز، بیت کوین و دوج کوین امروز با موشک Vulcan Centaur ائتلاف پرتاب و راه‌اندازی (ULA)، سفر خود را به ماه آغاز کردند.
تصویر بیت کوین و دوج کوین برای فتح ماه به فضا پرتاب شدند!

به گزارش سایت خبری پرسون، بنیاد دوج کوین در توییت جدید خود تأیید کرده که محموله این موشک شامل یک کپی واقعی از DOGE، علاوه بر فرودگر ماه Peregrine شرکت Astrobotic (با همکاری ناسا) است.

به طور همزمان، صرافی رمزارزی بیتمکس به رهبری آرتور هیز نیز از تصمیم خود برای ارسال بیت کوین به ماه، در همان سفر تاریخی خبر داده است. هیز با شور و شوق این ماموریت را «بیت کوین به ماه» نامید و به وضعیت افسانه‌ای آن در قلمرو ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

به این ترتیب، پس از یک سری تاخیر در طول پنج سال، پرتابگر Vulcan Centaur امروز اولین کار خود را انجام می‌دهد و فرودگر ماه Peregrine را برای برنامه سرویس محموله‌های تجاری ماه ناسا (Commercial Lunar Payload Services) حمل می‌کند. سفر پیچیده بیت کوین و دوج کوین به ماه قرار است در ۹ مرحله متمایز، از پرتاب اولیه تا فرود بر سطح ماه، انجام شود.

همکاری بین دنیای کریپتو و اکتشافات فضایی نقطه عطف مهمی برای هر دو صنعت بوده و توجه علاقه‌مندان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. در واقع، این مأموریت نشان‌دهنده یک گذار تاریخی برای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین است و بر پتانسیل آنها برای ایجاد یک سیستم مالی فرازمینی تأکید می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، پرتاب قبلاً انجام شده و هنگام برخاستن، هیچ مشکلی پیش نیامد. پس به طور رسمی می‌توان گفت: «دوج کوین و بیت کوین به ماه می‌روند!»

منبع: رمزارز نیوز

575447