ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

روز گذشته، بازار جهانی ارزهای دیجیتال شاهد فروش گسترده‌ای بود. این فروش گسترده پس از آن صورت گرفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اقدامات قانونی را علیه بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، یعنی بایننس، آغاز کرد.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با آخرین شکایت خود علیه بایننس، اکنون حداقل ۶۱ ارز دیجیتال را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده که ۱۰۰ میلیارد دلار از توکن‌های موجود یا حدود ۱۰ درصد از ارزش کل بازار کریپتو را شامل می‌شود.
با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده آمریکا از بایننس، بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود طی ۱۱ هفته اخیر رسید.
پل BitTorrent به طور موفقیت‌آمیزی جابجایی سریع و آسان دارایی‌ها بین بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) و ترون را فراهم می‌کند. به این ترتیب، این پل، نقدینگی بیشتری را برای رمزارز اصلی شبکه ترون ایجاد خواهد کرد و استفاده از آن را در پروتکل‌های دیفای افزایش خواهد داد.
به گزارش پلتفرم IntoTheBloсk، تعداد توکن‌های شیبا اینو (SHIB) در آدرس‌های سرمایه‌گذاران بزرگ، که در جامعه رمزارزی تحت عنوان نهنگ‌ها شناخته می‌شوند، از ابتدای هفته تاکنون به میزان 100 میلیارد SHIB افزایش یافته است.
در این مطلب، دو رویداد خارق‌العاده را مرور می‌کنیم که نه تنها چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را تغییر داده‌اند، بلکه اثری فراموش‌نشدنی بر آگاهی جمعی دنیای رمزارزی بر جای گذاشته‌اند.
اولین نشست هم‌اندیشی رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی با شرکت‌های دانش‌بنیان و متخصصین حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی برگزار شد. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس و دبیر انجمن فین‌تک، مدیرعامل انجمن بلاکچین و مدیرعامل شرکت داتین، از جمله حاضرین این نشست بودند و یکی از موضوعات مطرح‌شده از سوی آنها، اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال بود.
ظرف سه ماه گذشته سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا نهایتا پنج درصد سود داشته و آنهایی که به دلار دلخوش بودند، متحمل ضرر شدند. بازدهی بیت کوین در این مدت ۲۰ درصد بوده است.
قیمت کاردانو (ADA) در خطر بریک داون از یک خط حمایت صعودی بلندمدت است که می‌تواند باعث سقوط شدیدتر این ارز دیجیتال شود. در این میان، پرایس اکشن ADA و وضعیت اندیکاتورهای مختلف هم از تداوم روند نزولی این رمزارز پشتیبانی می‌کنند.
بیت کوین در حدود قیمت 28000 دلار معامله می شود و امروز هم کمی مثبت است. به طور کلی، امروز نمادهای مثبت، بیشتر از نمادهای منفی هستند.