علت فعال شدن کیف پول ساتوشی مشخص شد! /هویت خالق بیت‌کوین فاش می‌شود؟

همان‌طور که در خبرهای قبلی هم گزارش شد، به تازگی و تنها چند روز پس از پانزدهمین سالگرد بلاک پیدایش بیت کوین، شخصی ۲۷ واحد BTC را از صرافی بایننس برداشت و به آدرس کیف پول ساتوشی ناکاموتو، خالق افسانه‌ای بیت کوین، منتقل کرد.
تصویر علت فعال شدن کیف پول ساتوشی مشخص شد! /هویت خالق بیت‌کوین فاش می‌شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، این اقدام باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های زیادی در جامعه کریپتو شد.


علت فعال شدن کیف پول ساتوشی مشخص شد! هویت خالق بیت کوین فاش می‌شود؟

در این میان، شایعاتی هم مبنی بر بازگشت فرد یا گروه ناشناس خالق بیت کوین منتشر شده است. یکی از کاربران X در این باره گفت که حتی اگر یک بیت کوین از این کیف پول خارج شود، معمای هویت ساتوشی ناکاموتو حل خواهد شد.

به طور مشابه، جرمی هوگان، وکیل برجسته طرفدار رمزارزها نیز می‌گوید که قابل‌قبول‌ترین توضیح برای این تراکنش، تلاشی برای فریب دادن ساتوشی ناکاموتو برای افشای هویت او است. هوگان این ادعا را بر اساس مقررات جدیدی مطرح کرده که گزارش هرگونه دریافت ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار را الزامی می‌کند. بنابراین، به گفته هوگان، ساتوشی اکنون با معضل افشای هویت خود یا نقض قانون مواجه است.

در همین حال، گزارش‌های دیگر هم حاکی از آنند که به دنبال انتقال قابل‌توجه بیش از ۱٫۱ میلیون دلار به کیف پول ساتوشی، روندی از خروج بیت کوین از صرافی‌های مختلف، از جمله پلتفرم کراکن مستقر در ایالات متحده، مشاهده شده است. به گزارش پلتفرم ردیابی Whale Alert، در ۲۴ ساعت گذشته، حداقل ۲۰ هزار بیت کوین از صرافی کراکن خارج شده است.

منبع: رمزارز نیوز

575477