ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

این روزها شاهد رشد قابل توجه کاربران ارزهای دیجیتال هستیم. به جرئت می‌توان گفت این فناوری به زودی سهم عمده‌ای از بازار‌های مالی و معاملات را به دست گرفته و خود را به عنوان آینده پول و سرمایه در دنیا معرفی می‌کند.

تصویب یک لایحه توسط قانون گذاران روسی؛

ارزهای دیجیتال یک دارایی برای اهداف مالیاتی می شوند

بر اساس گزارش رسانه خبری RIA Novosti، دومای دولت روسیه، عوام مجلس قانونگذاری این کشور، لایحه جدیدی را تصویب کرد که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک دارایی برای اهداف مالیاتی به رسمیت می شناسد.

همانطور که می دانید، قیمت اتریوم تا بالای سطح 1800 دلار افزایش یافت، اما نتوانست مقاومت 1840 دلاری را پشت سر بگذارد. در مقابل، بیت کوین توانست از مانع 50 هزار دلاری عبور کند و رکوردی تازه در قیمت خود به ثبت برساند.

بیت کوین بار دیگر به رکوردی تازه و این بار بالاتر از تراز 51000 دلاری رسید. بیشتر آلتکوین ها از این حرکت رهبر خود جا ماندند و اینگونه BTC توانست چیرگی خود بر بازار رمزنگاری را به بالای 62٪ برساند.

ایران وارد دنیای ارز مجازی می‌شود؛

بیت کوین بخریم یا رمز پول ملی؟!

جدیدترین خبر‌ها از ورود ایران به بازار ارز‌های مجازی، پست رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر حمایت از رمز پول هاست که برای بسیاری از افراد صاحب نظر و جامعه سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

تازه ترین داده های منتشر شده توسط پلتفرم تحلیل داده های درون زنجیره ای گلاسنود (Glassnode) حاکی از آن هستند که در حالی که سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین در حال دریافت سود می باشند، ماینرهای بیت کوین به انباشت و هودل کردن این دارایی روی آورده اند.

قیمت اتریوم اخیراً به زیر سطوح حمایت 1800 و 1750 دلاری سقوط کرد و حتی زیر سطح 1700 دلار و میانگین متحرک ساده 100 (ساعتی) قرار گرفت.

اتریوم نتوانست روند صعود خود را تا سطوح بالاتر از مقاومت 1850 و 1860 دلاری ادامه دهد. اتر (ETH) با ریزشی بیش از 150 دلار، روند نزولی تازه ای را از سطح 1834 دلار آغاز کرد (مشابه بیت کوین).

رائول پال پیش بینی کرد:

اتریوم به 20 هزار دلار می رسد

رائول پال(Raoul Pal)، اقتصاددان و یکی از بنیانگذاران Real Vision، پیش بینی میکند که اتریوم در این دوره به ۲۰,۰۰۰ دلار میرسد.

می دانید که دو معیار عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت یک دارایی هستند. در این راستا، داده های پلتفرم تحلیل داده گلاسنود (Glassnode)، نشان می دهد که عرضه بیت کوین (BTC) از ژوئن 2020 (خرداد ماه) در حال کاهش بوده است. این واقعیت نشان دهنده آن است که تریدرهایی که بیت کوین دارند، دارایی های خود را نمی فروشند.

امروز 27 بهمن 1399؛

بیتکوین صعودی شد+ قیمت

انتشار خبری از احتمال سرمایه گذاری یک بانک آمریکایی دیگر روی بیتکوین ارزش این ارز را صعودی کرد.

در طول هفته گذشته، بیت کوین و اتریوم موفق شدند به ترتیب تا سطوحی بالاتر از 1700 و 45000 دلار افزایش قیمت را تجربه کنند. این روند تا جایی ادامه یافت که اتر (ETH) قبل از شروع اصلاح نزولی کوتاه مدت خود به بالاترین قیمت تاریخ خود در حدود 1870 دلار رسید.

تحلیل تکنیکال اتریوم؛ شنبه 25 بهمن

اتریوم در آستانه یک اصلاح گسترده قرار دارد

طی چند روز گذشته، اتریوم با قیمتی در نزدیکی بالاترین سطح تاریخی خود معامله شده است اما در زمینه ثبت رکوردهای تازه پیشرفت چندانی نداشته است. در حالی که احتمال اصلاح قیمت اتر وجود دارد، توکن پرچمدار قراردادهای هوشمند در حال حاضر با قیمت 1840 دلار در حال ترید شدن است.