ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

به نظر می‌رسد روند سرچ‌های گوگل یک خبر خوب برای معامله‌گران بیت کوین دارد؛ به ویژه برای آن‌هایی که ادعای حباب در بازار رمزارزها را رد می‌کنند.
قیمت اتریوم با جهشی ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به یک قدمی اوج تاریخی خود رسیده است. از سوی دیگر، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ثباتی نسبی در یک دامنه ۳,۰۰۰ دلاری در نوسان است.
جف کوری (Jeff Currie)، تحلیل‌گر ارشد گلدمن ساکس، بر این باور است که بیت کوین در مسیر رسیدن به بلوغ قرار دارد و برای حاکم‌شدن جو ثبات بر بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری باید به‌سمت سرمایه‌گذاری در این حوزه بیایند.

یادداشت/ بیت کوین صاحب و مالک خاصی ندارد و همه افراد در کل جهان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. چون رقابت بر سر کسب امتیاز زیاد است و هرکسی زود تر عدد را حدس بزند؛ امتیاز را می گیرد. بنابر این نیاز به یک دستگاه پردازنده قوی برای گرفتن امتیاز هست. از این رو هر سیستمی که سرعت پردازش بیشتری داشته باشد؛ امتیاز بیشتری می گیرد.
وزیر نیرو درباره اینکه گفته شده چینی‌ها در زمینه استخراج رمزارزها در کشورمان فعالیت دارند و خاموشی‌های اخیر ناشی از آن است، گفت: فعالیت در حوزه استخراج رمزارزها طبق مصوبه هیات دولت با مجوز وزارت صنعت امکان‌پذیر است.
با خرید سنگین نهنگ ها اتریوم به بازار برگشت، در ۲۴ ساعت گذشته اتریوم در کانال قیمتی ۹۰۰ دلار قرار گرفت.

یکی از آخرین گزارش های منبع خبری تحلیلی کریپتو بریفینگ(cryptobriefing) حاکی از آن است که نرخ بیت کوین به مرز حساسی رسیده و موجی از خریداران جدید علاوه بر تریدرهای قدیمی این رمزارز بزرگ وارد بازار بیت کوین شده اند.

ادامه افزایش قیمت اتریوم؛

فقط اندکی تا رکوردشکنی تاریخی

قیمت اتریوم با جهشی ۱۰ درصدی در چند ساعت گذشته‌ به ۱,۳۰۰ دلار رسیده است. اتریوم طی هفته گذشته رشدی ۶۶ درصدی را تجربه کرده است.

گزارش های دریافتی از وب سایت خبری تحلیلی u.today حاکی از آن هستند که یکی از سرمایه گذاران مشهور آمریکایی به نام بیل میلِر(Bill Miller) بر این باور است که بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال قابلیت اوج گیری تا مرز ۱۰۰ هزار دلار را دارد.