با هدف عرضه CBDC این کشور؛

بانک مرکزی سنگاپور به صندوق بین المللی پول و بانک جهانی می پیوندد

سازمان پول سنگاپور در ابتکاری با مشارکت صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، بانک توسعه آسیا، صندوق توسعه سرمایه سازمان ملل، کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل، برنامه توسعه سازمان ملل و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، از شرکت های سراسر جهان می خواهد پیشنهادهای خود در رابطه با هدف بهبود خدمات مالی و شمول اقتصادی را ارائه کنند. 

تصویر بانک مرکزی سنگاپور به صندوق بین المللی پول و بانک جهانی می پیوندد

به گزارش سایت خبری پرسون، سوپنندو موهنتی (Sopnendu Mohanty) ، مدیر ارشد فنی و مهندسی MAS، گفت: “بانک های مرکزی در سراسر جهان به طور فعال در حال صدور ارزهای دیجیتال هستند و با طیف گسترده ای از چالش های سیاست و فناوری روبرو هستند.” “از طریق چالش جهانی ارز دیجیتال بانک مرکزی، MAS امیدوار است که جوامع مبتکر را در سراسر جهان تشویق به توسعه و نمایش راه حل هایی کند که پتانسیل CBDC سنگاپور برای افزایش بهره‌وری خدمات مالی، شمول اقتصادی و ثبات پولی بیشتر شود.

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد ها 23 ژوئیه (1 مرداد) است. پذیرفته شدگان نهایی این فرصت را دارند که در جشنواره FinTech امسال سنگاپور در ماه نوامبر راه حل های خود را ارائه دهند. سه برنده هر کدام 50000 دلار استرالیا (37000 دلار آمریکا) به عنوان جایزه دریافت می کنند. داوطلبان نهایی برای دریافت حداکثر 200000 دلار استرالیا (149000 دلار آمریکا) کمک مالی برای اثبات مفهوم بخش مالی و نوآوری در MAS سریع ردیابی می شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: forkast.news

309693