آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 9 تیر 1400؛

بیت کوین به بالاترین سطح قیمت 12 روز اخیر رسید

پس از حمام خونی که روز شنبه بازار رمزنگاری را دربرگرفت و BTC را به شدت به حدود 30000 دلار کشاند، گاوها بار دیگر پا به میدان گذاشتند و توانستند در کمتر از یک روز، بخش زیادی از زیان وارده را جبران کنند.

تصویر بیت کوین به بالاترین سطح قیمت 12 روز اخیر رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، بیت کوین روز دوشنبه به بالای 35000 دلار جهش کرد و مدتی در آنجا باقی ماند. در 24 ساعت گذشته نیز این دارایی یک گام دیگر رو به جلو برداشته است. به طوریکه با بیش از 1500 دلار افزایش به حدود 36600 دلار رسید (در Bitstamp). این بالاترین قیمت ثبت شده بیت کوین از 18 ژوئن (28 خرداد) تاکنون بود.

با این حال، این دارایی نتوانست بیش از این به روند افزایشی خود ادامه دهد و قیمت آن تا حدود تراز 35 هزار دلار اصلاح شد. ارزش بازار بیت کوین هنوز بالای 650 میلیارد دلار و دامیننس آن در حدود 46٪ است.

همانطور که قبلاً در سایت آکادمی هلاکویی گزارش کردیم، از منظر فاندامنتال، شاخص Puell Multiple به منطقه سبز وارد شده است. این اتفاق همیشه با افزایش بهای USD همراه بوده است.

جهش 25 درصدی اتریوم کلاسیک

بیشتر کوین های جایگزین نیز دیروز با جهش های اندکی روبرو شدند. برای مثال، قیمت اتر (ETH) برای اولین بار طی دو هفته گذشته بالای 2200 دلار شکسته شد. هرچند، دومین ارز رمزنگاری بزرگ بازار هم از آن زمان تاکنون کاهش یافته است و در حال حاضر حدود 2150 دلار قیمت دارد.

بایننس کوین که ابتدا به 315 دلار رسیده بود اکنون تا حدود تراز 300 دلار اصلاح شده است. در مقیاس 24 ساعته، کاردانو، ریپل و لایت کوین به رنگ سبز و دوج کوین، پولکادات و بیت کوین کش به رنگ قرمز دیده می شوند.

اتریوم کلاسیک مهمترین برنده امروز در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار زیاد است. ETC در یک روز بیش از 24 درصد افزایش یافته و به 60 دلار بازگشته است. این بالاترین خط قیمت آن در حدود نیم ماه گذشته بوده است.

UMA (20%), Qtum (18%), Waves (14%), Bitcoin Gold (13%), Telcoin (12%) و Terra (10%) نیز همگی رشدی دورقمی داشته اند.

باوجود اندک اصلاح آلتکوین هایی مانند Quant ، Celo ، Bitcoin SV و Kusama، ارزش بازار تمام دارایی های رمزنگاری بالای 1.4 تریلیون دلار باقی مانده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

310109