از سوی بانک مرکزی روسیه صورت می گیرد؛

بررسی ریسک سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

بانک مرکزی روسیه (CBR) قصد دارد ریسک های مرتبط با سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده را بررسی کند.
تصویر بررسی ریسک سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، رگلاتورها قصد دارند یک مطالعه اختصاصی را با مشارکت بانک های بزرگ و پردازنده های پرداخت فعال در بازار روسیه انجام دهد.

بانک مرکزی روسیه رمزنگاری را به برنامه نظرسنجی خود برای سال 2021(1400) اضافه می کند.
همچنین این بانک ،در حال برنامه ریزی برای تحقیق در مورد خطرات همراه با سرمایه گذاری رمزنگاری است. مطالعه ای با عنوان “ارزیابی ریسک استفاده از ارزهای رمزنگاری شده” به “برنامه نظرسنجی بانک روسیه برای نیمه دوم سال 2021(1400)” که اخیراً منتشر شده است ، اضافه شده است.

CBR در یادداشتی توضیح داد که این بررسی به منظور “به دست آوردن اطلاعات در مورد روند ارزیابی ریسک های سیستمیک در ارتباط با سرمایه گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی روسی در ارز رمزنگاری شده” انجام خواهد شد. تنظیم کننده سوالات را برای تعدادی از فعالان بازار مالی ارسال خواهد کرد ، از جمله 15 بانک مانند VTB ، Tinkoff ، Alfa-Bank ، Raiffeisenbank و Sberbank.

بانک روسیه همچنین می خواهد مطالعه خود از ورودی سیستم های پرداخت جهانی ویزا و مسترکارت و همچنین میر روسی برخوردار باشد. ارائه دهندگان خدمات پرداخت مانند asskassa ، Webmoney ، Qiwi و Western Union نیز انتظار دارند پرسشنامه بانک مرکزی را نیز دریافت کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: news.bitcoin.com

310586