مساری خبر داد:

تبدیل یو‌اس‌دی کوین به زودی به استیبل کوین غالب در شبکه اتریوم

به گفته مساری ،USDC در سال 2021 (1400) بسیار سریعتر از تتر (USDT) رشد کرده است و به لطف محبوبیت آن در دیفای به‌زودی به استیبل‌ کوین غالب در شبکه اتریوم تبدیل خواهد شد.

تصویر تبدیل یو‌اس‌دی کوین به زودی به استیبل کوین غالب در شبکه اتریوم

به گزارش سایت خبری پرسون، تحقیقات شرکت تحلیلی نشان داد که تقاضای یو‌اس‌دی کوین به قدری رشد کرده است که امسال مقدار زیادی از سهم بازار تتر را مصرف کرده است.

محقق رایان واتکینز پیش بینی کرد که در هفته های آینده، این می تواند منجر به کاهش سهم تتر از میزان عرضه پایدار استیبل کوین در اتریوم به زیر 50 درصد شود.

وی افزود که بیش از نیمی از کل USDC عرضه شده در حال حاضر در قراردادهای هوشمند قرار دارد که معادل 12.5 میلیارد دلار است. با استناد به داده های کوین متریکس، مساری تخمین می زندبیش از ۴۰٪ از منابع استیبل کوین موجود در شبکه اتریوم، به‌شکل یو‌اس‌دی کوین است.

عرضه USDC از ابتدای سال 2021 که فقط 1.3 میلیارد گردش داشت، بیش از 1820 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، طبق گزارش Circle ، عرضه اوراق بهادار با ثبات 25 میلیارد دلار است.

طبق گزارشات، 62.7 میلیارد USDT در گردش است که از ابتدای سال حدود 200٪ افزایش داشته است. از این تعداد ، 30.9 میلیارد در حال حاضر در شبکه اتریوم است.

پروتکل های وام دهی DeFi ،MakerDAO ،Compound و Aave بزرگترین مصرف کنندگان USDC هستند که حدود 23٪ از کل عرضه را در اختیار دارند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

310263