ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

تأثیر ارزهای دیجیتال بر دور زدن تحریم‌ها

بحث ارز دیجیتال یک موضوع چند جانبه است که از لحاظ اقتصادی و امنیتی حائز اهمیت است. اگر چه ممکن است ایرادات و اشکالاتی در این زمینه وجود داشته باشد اما در دور زدن تحریم‌ها می‌تواند مؤثر باشد.
بیت کوین پس از جبران زیان های روز یکشنبه، در تاریخ 31 مارس (11 فروردین) و پس از اخبار منتشر شده در ارتباط با اقدامات اخیر ویزا و پی پال، به سطوح بالاتر از 58000 دلار رسید. علاوه بر این، ارز رمزنگاری شده برتر بازار با یک جهش چشمگیر دیگر، فاصله خود با تراز 60 هزار دلار را به حداقل رساند.

نخست وزیر کره جنوبی اعلام کرد که گواهی واکسن مبتنی بر بلاکچین را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند در اواخر ماه جاری راه اندازی می شود .کره جنوبی در حال پیوستن به تعدادی دیگر از کشورها برای ارائه گواهینامه های واکسن است 

در تله تابیز (Teletubbies) ، یک مجموعه تلویزیونی کودکانه در انگلیس که از سال 1997 روی آنتن می رود ، نشانه هایی وجود دارد که شخصیت های دوست داشتنی آن ممکن است به جدیدترین ورودی های فضای رمزنگاری تبدیل شوند.
به تازگی بیت کوین بیشتر در یک منطقه مثبت بالاتر از سطح پیووت 57000 دلار معامله شده است. حرکت صعودی BTC تا سطوح بالاتر از مقاومت 59500 دلار ادامه یافت و درست بالای میانگین متحرک ساده 100 (ساعتی) قرار گرفت.
پس از شکست مقاومت 1850 دلاری، اتریوم نیز همانند بیت کوین، با روند صعودی جدیدی روبرو شد. به طوریکه، اتر (ETH) حتی از مقاومت 1920 دلاری نیز عبور کرده و بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 (ساعتی) قرار گرفت.

در جریان نشست دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رییس کل بانک مرکزی مقرر شد در خصوص «رمز ارزها» تا پایان فروردین ماه، پس از نهایی شدن و تصویب آئین نامه‌ها، دستورالعمل لازم برای صدور مجوز تاسیس صرافی‌های دیجیتال در مناطق ابلاغ شود.
همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، رئیس بانک مرکزی اروپا، کریستین لاگارد معتقد است که این بانک میتواند یورو دیجیتال را تا حدود سال ۲۰۲۵ لانچ کند. به شرطی که سایر سیاست گذاران بعد از مشورت با این تصمیم موافقت کنند.

شرکت استخراج ماراتن دیجیتال هولدینگز (Marathon Digital Holdings) قصد دارد از اول ماه مه (۱۱ اردیبهشت) تمام قدرت هش خود را به استخر جدید استخراج بیت کوینی که تابع مقررات ضد پول‌شویی است، اختصاص دهد؛ این یعنی تنها تراکنش‌هایی توسط این استخر تأیید می‌شوند که در فهرست سیاه وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار نداشته باشند.

تحلیلگری که پس از پیش بینی سقوط بیت کوین در مارس 2020(اسفند 98) ، نظر بسیاری را به خود جلب کرد ، می گوید که او هدف بلند مدت صعودی باور نکردنی را برای کاردانو پیش بینی می کند.

ارز رمزنگاری شده برتر بازار روز شنبه با دستاوردهایی جزئی روبرو شد، اما همانطور که قبلا گزارش شد، یکشنبه همه این پیشرفت ها از بین رفت و در نتیجه این تغییر، بیت کوین با قیمتی در حدود 55000 دلار وارد هفته کاری جدید شد. با این حال، با انتشار اخبار مرتبط با پذیرش USDC توسط کمپانی ویزا، قیمت این دارایی بار دیگر اصلاح شده و از 58000 دلار بالاتر رفت.

پس از اطلاعیه ای که پیشتر توسط کمپانی پی پال منتشر شده بود، “دن شولمن” مدیر عامل این شرکت، روز سه شنبه اعلام کرد که پی ‌پال، غول پرداخت ‌های آنلاین، سرانجام پذیرش ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک بستر معاملاتی در میلیون ها پایانه فروش خود در سرتاسر جهان را آغاز کرده است.

همانطور که قبلاً گفتیم، بیت کوین پس از چند روز افزایش جزئی قیمت، تاحدودی به ثبات رسید. اولین ارز رمزنگاری شده بازار، در پی چند تلاش ناموفق برای شکست مقاومت 55000 دلار، با قیمتی در نزدیکی این تراز معامله شد.

پس از عبور از مقاومت 57000 دلاری، بیت کوین روند صعودی خود را ادامه داد، سطح مقاومت 58000 دلار را شکست و درست بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 (ساعتی) قرار گرفت.

تریدر و تحلیلگر Michaël van de Poppe معتقد است که دو آلتکوین با ارزش بازار بالا این پتانسیل را دارند که در بخش بعدی چرخه‌ی صعودی، بیت کوین را پشت سر بگذارند.

این استراتژیست کریپتو در ویدئوی جدید خود اعلام کرد که توجه زیادی به ETH/BTC دارد و فکر میکند که این جفت ارز آماده‌ی فوران است.

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل IOHK در جریان گفتگوی مستقیمی که از کانال یوتیوب وی پخش می شد اشاره کرد که ارزش ADA می تواند به 10 دلار برسد، اما صراحتاً اعلام کرد که به شدت مخالف گمانه زنی درباره عملکرد این توکن می باشد.

سازمان آگهی های پرسون