ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 5 اردیبهشت 1400؛

شکست بیت کوین در عبور از تراز 50 هزار دلار

بعد از سقوط گسترده قیمت در روزهای یکشنبه و جمعه، بیت کوین برای هفت روز متوالی زیر 60 هزار دلار ترید شد.
شاخص ترس و طمع رمزارزها (Crypto Fear and Greed Index) ، ابزاری محبوب که برای ارزیابی احساسات بازار مورد استفاده قرار می گیرد، به 31 نزول کرده است که پایین ترین سطح خود، از 29 آوریل 2020 (10 اردیبهشت 99) است.

همزمان با اصلاح گسترده بازار رمزارزها صورت گرفت؛

افزایش چشمگیر حجم معاملات در صرافی ها

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط The Block، حجم معاملات ثبت شده در صرافی های ارزهای رمزنگاری شده در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) به رکورد 1.3 تریلیون دلار رسیده است.

هفته گذشته بیت کوین یک روند کاهشی پیوسته از تراز ۶۰ هزار دلار را آغاز کرد. جفت ارز BTC/USD چندین حمایت مهم را در نزدیکی سطوح 55000 دلار و 52500 دلار شکست و پس از آن به یک منطقه نزولی وارد شد.

کارشناسان شرکت تحلیلی سانتیمنت با ردیابی تعداد کیف پول های “در مقیاس نهنگ ” در شبکه های بزرگ آلتکوین دریافتند در طی هفته گذشته ، چهار ارز دیجیتال مورد توجه ویژه نهنگ ها قرار گرفته است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 4 اردیبهشت1400؛

آیا بیت کوین قاطعانه تراز 50 هزار دلار را پس می گیرد؟

هفته گذشته اوضاع مطابق برنامه صعودی BTC پیش نرفت. روز یکشنبه، ارز رمزنگاری شده برتر بازار به شدت سقوط کرد و به 51500 دلار رسید. تلاش چند روزه این ارز برای بازیابی قیمت، دیروز متوقف شد زیرا خرس ها کنترل را در دست گرفتند و این دارایی را به پایین کشیدند.

اگر معتقد به سناریوی کلی بازار هستید، حجم فروش ایجاد شده، فرصت های بیشتری برای سوار شدن به قطار رمزنگاری فراهم کرده است. اگرچه ممکن است با ماهیت ناپایدار بازار رمزارزها مجددا مواجه شویم و شاهد عقب نشینی بازار برای مدتی باشیم.

با ادامه سقوط قیمت بیت کوین، دریایی از خون بازار ارزهای رمزنگاری شده را فرا گرفته است؛ همین امر باعث شد آلتکوین ها نیز همزمان با رهبر خود روندی نزولی در پیش بگیرند. علت این سقوط چیست و چشم انداز آتی این ارز رمزنگاری شده چیست؟

یکی از مشکلات اساسی حوزه رمزارز در کشور نبود قوانین و تدوین اسناد و برنامه‌ریزی‌ به‌منظور جهت دهی به این موضوع است. فارغ از اینکه چنین اسنادی توسط کدام نهاد و سازمان باید تدوین شود. نکته مهم لزوم تدوین این اسناد است. شنیده‌ها حاکی از تنظیم سندی درباره سیاست‌ها و تکالیف توسعه رمزپول بانک مرکزی و ساماندهی رمزارزها توسط مرکز ملی فضای مجازی است.

آخرین تلاش بیت کوین اقدام برای شکست صعودی قیمت بالاتر از سطح 55500 دلار نتیجه بخش نبود و بعد از اینکه با سقف قیمت 55493 دلار معامله شد، یک روند ریزشی شدید را آغاز کرد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 2 اردیبهشت 1400؛

سقوط بیت کوین تا مرز 52500 دلار

ارز رمزنگاری شده اول بازار هنوز نتوانسته است زیان هایی که طی این چند روز متحمل شده است را جبران کند.

اتریوم در نزدیکی سطح 2240 دلار به حمایتی قوی رسید و به تازگی روند افزایشی جدیدی را آغاز کرده است. اتر (ETH) برای حرکت به سمت یک منطقه صعودی باید بر چند مانع مهم نزدیک به 2300 دلار غلبه کند.