رائول پال:

اتریوم بهترین معامله است

تحلیلگر اقتصاد کلان و مدیر سابق گلدمن ساکس می گوید که اتریوم یکی از بهترین ستاپهای معاملاتی را که تا به حال دیده است ارائه می دهد.
تصویر اتریوم بهترین معامله است

به گزارش سایت خبری پرسون، رائول پال، در یک مصاحبه جدید می گوید که ETH در حال شکل گیری به عنوان “بهترین معامله” است زیرا تغییرات در فاندامنتالهای اتریوم باعث کاهش قابل توجه عرضه موجودِ دومین رمزارز می شود.

“من دوشنبه گذشته Global Macro Investor را منشر کردم، مقاله ای در آنجا بود، حدود شش صفحه و عنوان آن” بهترین معامله “بود و فقط اتریوم این گونه است. من فکر می کنم ستاپ بهتری در اتریوم نسبت به آن چه در مارس 2020 برای بیت کوین بود وجود دارد…

اساساً، 13 درصد از کل عرضه شناور اتریوم در دسترس است. بقیه چیزها در حال استیک شدن، قفل شدن و جمع آوری هستند. آنها فقط عرضه را دشوارتر کرده اند. عرضه کمتر است. عرضه شناور اتریوم هر روز در حال سقوط است. و در حال حاضر ما توکن 1559 را از سر راه برداشته ایم. اکثر مردم شروع به استیک کردن [ETH] می کنند و هیچ [ETH] در دسترس نیست و تقاضا به صورت تصاعدی در حال افزایش است. تقاضای نمایی به همراه عرضه ثابت برابر است با افزایش قیمت نمایی. یکی از بهترین ستاپهایی که تا به حال دیده ام. “

پال به روزرسانی EIP-1159 که اخیراً راه اندازی شده است، اشاره دارد که یک مکانیسم کارمزد سوز را به شبکه اتریوم معرفی می کند. با این ارتقاء، هر بار که یک تراکنش پردازش می شود، درصد معینی از کارمزدها سوزانده یا از سیستم حذف می شود.

بیش از 11،982 ETH به ارزش 37 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله سوزانده شده است.

درست پس از فعال شدن EIP-1159، لارک دیویس، معامله گر رمزارز به 437،500 دنبال کننده خود در توییتر گفت که انتظار دارد عرضه روزانه اتریوم به نصف کاهش یابد.

“EIP 1559 امروز فعال شد. بیش از 3000 اتریوم سوزانده شده است. ما را مجبور می کند که حدود [6000] تا [7000] ETH را در 24 ساعت اول بسوزانیم.

12000 ETH امروز استخراج می شود. این یک کاهش جریان عرضه حدودا 50 درصدی است و ما همچنان منتظر ارتقا کیف پولهای اصلی هستیم. “

دیویس همچنین در حال بررسی دیگر به روزرسانی اتریوم است که می گوید می تواند تأثیر قابل توجهی بر عرضه ETH داشته باشد. این معامله گر ادغام آینده بین شبکه اصلی اتریوم و بیکن چین(beacon chain) را برجسته می کند، که تغییر پروتکل از اثبات کار به اثبات سهام را مشخص می کند.

لارک می گوید که این به روز رسانی می تواند انتشار روزانه ETH را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

“اتریوم، به عنوان بخشی از ادغام از اثبات کار به اثبات سهام، کاهش 90 درصدی در انتشار روزانه خواهد داشت. اساساً، ما از پاداش بلاکِ 12،800 اتریوم در روز به حدود 1280 اتریوم در روز می رسیم و اساساً نرخ تورم سالانه را از حدود 4.3 درصد به 0.43 درصد کاهش می دهیم. این یک کاهش 90 درصدی است. “

این به روزرسانی، که انتظار می رود امسال رخ دهد، استیک کردن ETH را فعال خواهد کرد و پایان فعالیت های ماینینگ در شبکه اتریوم را نشان می دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:dailyhodl

330301