جک دورسی: بیت کوین به هیچ رئیس جمهوری احتیاج ندارد

در میان نبرد قانونی ارزهای رمزنگاری شده در واشنگتن، نیاز برای انتخاب اولین رئیس جمهور حامی بیت کوین در آمریکا به وجود آمده است.

تصویر جک دورسی: بیت کوین به هیچ رئیس جمهوری احتیاج ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano)، مدافع مشهور رمزارزها، بحثی را درباره نامزدهای احتمالی که می توانند در این نقش مناسب باشند، آغاز کرده است.

هنگامی که یک کاربر توییت کرد که مدیر عامل توییتر جک دورسی (Jack Dorsey) “به آرامی و پیوسته” به سمت نامزدی پیش می رود، این میلیاردر فناوری پاسخ داد که بیت کوین در واقع نیازی به رئیس جمهور ندارد.

ترجمه توییت: پاسخ کاربر توییتر به توییت آنتونی پمپلیانو؛ به نظر میرسه جک به آرامی و پیوسته به سمت نامزدی حرکت میکند.

جک دورسی: نه اصلا، بیت کوین به هیچ رئیس جمهوری احتیاج ندارد.

پس از آنکه تعدادی از فالوورهای توییتر پمپلیانو، حساب توییتر او را به عنوان یک کمپین انتخاباتی تلقی کردند، خود پمپلیانو داشتن برنامه ای برای دست یابی به هرگونه سمت سیاسی را رد کرد.

کاخ سفید با تصویب اصلاحاتی نامطلوب در امر مالیات بر رمزارزها در لایحه زیرساخت های پراهمیت، باعث شد بسیاری از طرفداران این حوزه ادعا کنند که دولت جو بایدن متهم به سرکوب حوزه رمزنگاری می باشد. در حال حاضر یک تلاش دو حزبی برای حفاظت از رمزارزها در واشنگتن وجود دارد.

همانطور که قبلا توسط وب سایت U.today گزارش شده بود، دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی ایالات متحده، بیت کوین را به عنوان یک وسیله “کلاهبرداری” توصیف کرده بود.

اندرو یانگ، نامزد دموکرات ریاست جمهوری سابق، نزدیک ترین فرد به این صنعت به عنوان نامزد اصلی طرفدار بیت کوین بود.

براک پیرس، کارآفرین برجسته ارزهای رمزنگاری شده نیز در جریان انتخابات 2020 (1399) به عنوان یک نامزد مستقل در رای گیری ظاهر شد، اما او حتی نتوانست 50 هزار رای کسب نماید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

330374