کاربران صرافی کریپتولند اکنون می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند

به دنبال مسدود شدن صرافی کریپتولند و بازداشت مدیران این صرافی، سایت کریپتولند از دسترس خارج شد و به جای آن سامانه‌ای با همان آدرس برای حسابرسی کاربران راه‌اندازی شد.
تصویر کاربران صرافی کریپتولند اکنون می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، کاربرانی که در مدت مشخص شده اقدام به وارد نمودن مشخصات خود نکرده باشند می‌توانند با مراجعه به سایت Cryptoland.com هم‌اکنون مشخصات و دارایی‌های خود را برای شروع حسابرسی وارد نمایند.کاربرانی که دارایی‌های خود را قبلا وارد نموده اند نیز می‌بایست با مراجعه به همان سایت از وضعیت تایید لیست دارایی‌های خود مطلع شوند.

در ابتدا باید در صفحه اول کد رهگیری خود را وارد کنید.پس از وارد کردن کد رهگیری در صورتی که لیست دارایی‌های اعلام شده شما مورد تایید حسابرسان قرار گرفته باشد می توانید لیست ارزهای ریالی و رمز ارزهای خود را بررسی نموده و مقادیر درخواست شده و مقادیر تایید شده را چک کنید و در صورتی که نسبت به حسابرسی اعتراض دارید روی گزینه “اینجانب نسبت به حسابرسی فوق اعتراض دارم” کلیک کنید.

در صورتی که با مقادیر تایید شده توسط حسابرسان موافق هستید روی گزینه تایید و درخواست پرداخت وجوه کلیک کنید. دقت داشته باشید علاوه بر بررسی میزان دارایی‌ها، تمام مشخصات فردی و به خصوص شماره کارت خود را بار دیگر بررسی نمایید.

در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود به منظور عودت دارایی‌ها، آدرس‌های کیف پول خود را وارد کنید. اگر دارایی ریالی در صرافی کریپتولند داشته‌اید، در قسمت بالای صفحه شماره شبا مرتبط با همان کارت بانکی از شما خواسته می‌شود.

در صورتی که در صرافی کریپتولند دارایی رمز ارز نیز داشته‌اید و مقادیر درخواست شده شما مورد تایید حسابرسان قرار گرفته باشد، مراحل زیر را انجام دهید.

برای هر رمز ارز می‌بایست آدرس کیف پول خود را وارد کنید. دقت داشته باشید در وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، شبکه درست آن را وارد کنید. به عنوان مثال اگر در کریپتولند تتر (USDT) داشته‌اید می‌توانید از شبکه‌های مختلفی مانند تتر (Tether) یا شبکه اتریوم استفاده کنید. اگر قصد دارید دارایی خود را به یک صرافی منتقل کنید حتما بررسی کنید آن صرافی از واریز و برداشت رمز ارز شما در آن شبکه پشتیبانی می‌کند یا خیر و حتما در قسمت واریز بررسی کنید که از کدام شبکه پشتیبانی می‌کند.

اگر کوین شما نیاز به تگ یا ممو دارد توجه داشته باشید که آنها را حتما وارد کنید وگرنه کوین منتقل نمی‌شود‌. در انتخاب آدرس خود دقت لازم را داشته باشید. توجه داشته باشید که آدرس و شبکه ای که وارد می‌کنید درست باشد.

برای کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز همین کار را انجام دهید و از صحت آدرس و مطابقت آن با شبکه انتخاب شده مطمئن شوید.

پس از آن بار دیگر اطلاعات وارد شده را بررسی و در صورت تایید روی گزینه تایید نتیجه حسابرسی و درخواست برداشت وجوه کلیک کنید.

پس از تایید، اعلانی به شما نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده است. کد پیگیری خود را برای اقدامات بعدی ذخیره نمایید.

در صورتی که اطلاعات شبا و موارد دیگر درست باشد طبق دستور قضایی و الویت‌بندی پرداخت‌ها انجام می‌شود.

به محض دریافت جزییات بیشتر این مطلب بروز رسانی خواهد شد.

329306