استعفای برایان بروکس از مدیرعاملی بایننس آمریکا!

برایان بروکس، بازرس سابق ارز، ناگهان از سمت مدیر اجرایی بایینس آمریکا، زیرمجموعه آمریکایی بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده با حجم معاملات در جهان، کناره گیری کرد.

تصویر استعفای برایان بروکس از مدیرعاملی بایننس آمریکا!

به گزارش سایت خبری پرسون، بروکس در توییتی اشاره کرد که “اختلاف بر سر اهداف استراتژیک” احتمالا دلیل استعفای غیرمنتظره او است.

ترجمه توییت: درود بر جامعه ارزهای رمزنگاری شده. به شما اطلاع می دهم که من از مدیرعاملی بایننس آمریکا استعفا داده ام. با وجود اختلاف نظرها در جهت راهبرد و استراتژی، برای همکاران سابقم آرزوی موفقیت می کنم. چیزهای هیجان انگیز جدیدی در راه است!

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در بیانیه خود می گوید که در ادامه تجارت و فعالیت شرکت فرعی بایننس “اطمینان” دارد و به مشتریان خود اطمینان می دهد که این انتقال “به هیچ وجه” روی کاربران و کارایی این پلتفرم تأثیر نخواهد گذاشت.

ژائو در ادامه از بروکس به دلیل کار “ارزشمند” او تقدیر کرد و در توئیت بعدی خود برای او “بهترین ها” را آرزو کرد.

ترجمه توییت: کار برایان برای این شرکت بسیار ارزشمند بوده است و ما امیدواریم او همچنان بخش جدایی ناپذیر از رشد کل صنعت رمزنگاری باشد و از مقرراتی که صنعت ما را به جلو می برد حمایت کند. ما برای او آرزوی بهترین ها را در فعالیت های آینده خودش داریم.

بروکس در اوایل ماه مه (اردیبهشت) پس از خروج مدیر قبلی این نقش را بر عهده گرفته بود.

کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیر سابق بایننس آمریکا، بدون صدور بیانیه ای از این شرکت جدا شد. ناپدید شدن ناگهانی وی از رسانه های اجتماعی باعث شروع گمانه زنی هایی در مورد اینکه او اکنون کجا است و چرا اینکار را انجام داد، شده بود.

طی دو ماه گذشته، صرافی بزرگ بایننس تحت نظارت شدید سازمان های نظارتی در بسیاری از کشورها قرار گرفته است. طبق توییتی که اخیراً توسط ژائو ارسال شده است، این امر باعث شد که این صرافی رویکردی پیشگیرانه برای رعایت مقررات داشته باشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

329682