رئیس انجمن بلاک‌چین پرونده ای برای تصویب نسخه Pro-Crypto ایجاد می کند

سنا بار دیگر به لایحه بحث برانگیز زیرساخت رای می دهد که با اختلاف زیاد در این لایحه می تواند لایحه مورد نیاز برای تصویب را متوقف کند؛ بند رمزارز باید اصلاح شود تا بتواند پیشرفت بزرگی داشته باشد.
تصویر رئیس انجمن بلاک‌چین پرونده ای برای تصویب نسخه Pro-Crypto ایجاد می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، چالش پیش روی قانون گذاران این است که کدام گزینه جایگزین آن باشد، اصلاحات Wyden/Lummis/Toomey که به دنبال حذف اصطلاح کارگزار رمزارز برای استخراج ماینرها و سایر ذینفعان در صنعت نوپا، یا نسخه Portman/Warner/Sinema که به دنبال این هستند که توسعه دهندگان اثبات کار(POW) از شرط گزارش دهی معاف شوند.

نیاز به درآمدزایی از مالیات های رمزارز برای تأمین بودجه زیرساختی 1 تریلیون دلاری وسیع تر است و فشار جامعه رمزارزی در حال افزایش است. کریستین اسمیت(Kristin Smith)، مدیر اجرایی انجمن بلاکچین، آخرین مورد در میان صداهای رمزارز است که برای اصلاحات تحت رهبری سناتور وایدن مورد بحث قرار گرفته است.

به گفته کریستین، این واقعیت که رمز ارز دارای مشارکت کنندگان و کاربران پرشور است و بیش از 50 میلیون آمریکایی دارای دارایی های دیجیتالی هستند، گوش دادن به اکثریت را برای قانون گذاران منطقی تر می کند.

کریستین معتقد است که قدرت صنعت رمزارز که مورد توجه مشاغل و افراد مستقل قرار گرفته و در توسعه اکوسیستم جدید مشارکت داشته است، نشان دهنده احترام نوآوری در صنعت نوپا است. کریستین خاطرنشان می کند، این تازه آغاز کار است و جامعه رمزارز با سیاست های آمریکا هوشمندتر می شود و مایل است در ثبت علایق خود اقدام کند.

اگر در حال حاضر اکوسیستم رمزارز در یک مورد مشخص است، این آمادگی فدرال رزرو برای کنترل و نظارت گسترده بر معاملات ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coingape

330173