تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

تخم کتان یا بذر کتان دانه‌ای ریز است و در رنگ‌های قهوه‌ای، قهوه‌ای مایل به زرد و طلایی یافت می‌شود. تخم کتان غنی‌ترین منبع گیاهی دسته‌ای از اسیدهای چرب امگا ۳ است که با نام آلفا لینولنیک اسید (ALA) شناخته می‌شوند.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی عنوان کرد:

مواد غذایی مفید برای بهبود حال کودکان کرونایی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی به مواد غذایی مفید برای بهبود حال کودکان کرونایی اشاره کرد و گفت: غذاهای سبک مانند سوپ، نوشیدن آب‌میوه‌های طبیعی، مصرف پروتئین‌هایی مثل مرغ، بوقلمون، ماهی و حبوبات به بهبود حال کودکان کرونایی کمک می‌کند.
این سویه به طور معمول با گیجی و خواب آلودگی، فشار و درد در قفسه سینه، اسهال و استفراغ، دردهای شکمی، تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری همراه شده و در کودکان و نوجوانان باعث تب شدید و سرفه‌های پی در پی می‌شود.

خستگی واژه‌ای است که برای توصیف احساس بی‌حالی یا نداشتن انرژی کافی استفاده میشود که بسیاری از ما دچار این مشکل هستیم.
زنجبیل نوعی گل است که بیشتر به خاطر خواص ریشه آن و استفاده در پخت و پز، کاشت می‌شود. زنجبیل برای کاهش التهاب، اشتها و بهبود سیستم گوارشی مفید است.
دل درد یکی از مشکلات بسیار شایع است که ممکن است هرکسی در طول زندگی‌اش و بنا به دلایل مختلف تجربه کند. دلایل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث ایجاد دل درد شوند.
حدود ۶۰ درصد زوج‌های نابارور کنونی، نابارور ثانویه هستند، نابارور ثانویه یعنی زوج‌هایی که بارور بوده‌اند اما به دلایلی همچون سبک زندگی، تاخیر در فرزندآوری، تغذیه و .... قدرت باروری خود را از دست داده‌اند!
قارچ سیاه بیماری ناشناخته‌ای نیست. با این حال همزمانی شیوع آن با آمار بالای مرگ و میر در کشورمان خیلی زود باعث رعب و وحشت عمومی شد. سیاه شدن پل بینی، تیره شدن اطراف سینوس‌ها، تورم صورت، ضعف شدید و آسیب‌های جدی عصبی و در نهایت نابینایی همه از عوارضی بود که بیماری قارچ سیاه را به عنوان یک عفونت مسری خطرناک‌تر از کرونا بر سر زبان‌ها انداخت.
جرم گیری کردن دندان در خانه یکی از راه حل هایی است، که خیلی از مردم به دنبال آن هستند، و میخواهند بدانند از ترکیب چه موادی استفاده نمایند تا دندان های سفیدتری داشته باشند.
ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند اما باید به دنبال راهکاری برای جلوگیری از آن باشند.
«زیبا کاوه‌یی» متخصص تغذیه گفت: براساس این تحقیقات، تا کنون انتقال ویروس از راه شیر مادر و جفت به اثبات نرسیده است بر عکس پادتن های موجود در شیر مادر امکان ایمنی شیرخوار را در برابر ویروس و سایر عفونت‌ها می‌تواند فراهم کند.
اگرچه آب آشامیدنی بهترین راه برای هیدراته کردن است، شما می‌توانید بدن خود را با خوردن غذاهای خاص هیدراته کنید که درگزارش پیش روی تان درباره آن ها بیشتر می خوانید.
سازمان آگهی های پرسون