تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

رژیم غذایی برات اغلب برای درمان اسهال، آنفولانزای معده و سایر بیماری های مربوط به معده استفاده می شود.
اداره‌ کل استاندارد تهران شیر فرا دمای ۲۰۰ سی سی فاسد با برند پگاه تهران در بازار مشاهده کرده و نسبت به مصرف آن هشدار داد.

تحقیقات جدید نشان داده است درصد ابتلای افرادی که از رژیم غذایی غنی از ویتامین k استفاده ‌می‌کنند به بیماری‌های قلبی 34 درصد کمتر از افراد دیگر است.
متخصصان تغذیه معتقدند ماست برای سلامت بدن مفید است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.
متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تاکنون صدها ترکیب سمی در مواد غذایی دودی پیدا شده که برای سلامتی انسان مضر است و برخی از آنها مشابه ترکیبات سمی دود سیگار هستند.
یک مشاور گیاه پزشکی گفت: خوردن قرص بدون آب خطرات زیادی دارد و باعث بیماری زخم مری می‌شود.

آشپزخانه پرسون؛

طرز تهیه آیس‌پک

این روزها، بعضی از ما که عادت به وقت‌گذرانی و نوشیدن چای و قهوه در کافه‌های شهر داشتیم، به دلیل شرایط کرونایی از لذت دورهمی‌های این‌چنینی محروم مانده‌ایم. برای گذراندن این روز‌ها کافی‌شاپ را به خانه خود بیاورید.
هم اکنون ژن درمانی در درمان بیماری های مختلفی نظیر هموفیلی، سرطان ها و سل درمانی جهان وارد عمل شده و به نوبه خود نیز پیشرفت های را به دنبال داشته است.
عفونت های پوستی ممکن است هر جای پوست اتفاق بیافتد. وقتی اطراف سینه را درگیر می کند، بیماری عفونت قارچ سینه شناخته می شود ، مشکلی که بعد آن خارش و قرمزی پوست سینه تا گردن را فرا می گیرد.
سیب حاوی ترکیبات مختلفی است که می‌تواند به جلوگیری از بروز سرطان کمک کند، از جمله آنتی اکسیدان‌ها و فلاونوئیدها. طبق یک بررسی از ۴۱ مطالعه، مصرف مقدار بیشتری سیب با کاهش خطر ابتلا به سرطان ریه همراه بود.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی به افرادی که واکسن زده و یا می‌خواهد بزنند توصیه می‌کند برای رقیق شدن خون از مایعات استفاده کنند.
سازمان آگهی های پرسون